English

رئیس دانشگاه کردستان:

دانشجویان با شناخت درست شرایط در جهت مطالبه گری گام بردارند

رئیس دانشگاه کردستان گفت: دانشجویان باید با شناخت درست از شرایط کشور، مسائل اقوام و مذاهب و سایر مشکلات در جهت مطالبه گری درست و بجا گام بردارند.

دانشجویان با شناخت درست شرایط در جهت مطالبه گری گام بردارند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حامد قادرزاده روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه کردستان  با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با جنگ رسانه ای نسل جوان را از مسیر درست باز دارد، افزود: دانشجویان نماد آینده نگاری و استقامت در راه حفظ ارزش ها و تمامیت ارضی کشور و تلاش برای توسعه پایدار هستند.

رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: کشور سرمایه های ارزشمند و رهبران بزرگی برای هدایت جامعه در دامن خود پرورانده است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه کشور بهره برد.

قادرزاده تاکید کرد: اگر هجمه های زیادی به کشور وارد می شود سابقه تاریخی دارد؛ چرا که در قالب قراردادهای منعقد شده، قصد داشتند خاک ایران را تصرف کنند.

وی ثمره انقلاب اسلامی را بیداری و هوشیاری با تکیه بر دانش و دین دانست و ادامه داد: نظام بر اساس قانون اساسی و دین اسلام حفظ ارزش‌های انسانی را به عنوان گفتمان ویژه مد نظر دارد و از مدیران نیز همین رویه را می خواهد.

رئیس دانشگاه کردستان بر لزوم وجود گفتمان سازی ارزشی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: با این شیوه روحیه و خلاقیت دانشجو در جامعه شکوفا می شود.

قادرزاده با بیان اینکه ساختار اساسی توسعه پایدار با نگاه به آینده و با استفاده از سرمایه‌های ارزشمند میسر است، اضافه کرد: اختلاف امت رحمت است و در این تفاوتهاست که از رکود جامعه به دلیل یکنواختی جلوگیری می شود.

وی اشاره ای هم به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه داشت و گفت: توطئه های صهیونیسم با مقاومت فلسطینی ها و درایت دینی و رهبری رهبر معظم انقلاب ناکام خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه