English

همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور:

۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود

همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به کردستان، 12 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری افزون بر 1812.3 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج کردستان، فریدون عبدالملکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و  بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، شروع اجرای این پروژه‌ها اکثرا از شهریور سال ۱۴۰۱ و تعدادی نیز از ابتدای سال جاری بوده، ابراز کرد: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان در روزهای آتی، در شهرستان سنندج افتتاح خانه‌های بهداشت ویسر و تودار روته، پایگاه سلامت شهری غیرضمیمه فرجه، راه‌اﻧﺪازی آﻧژﯾﻮگرافی دوم و ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻣﻮﺗﺮاپی در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻮﺣﯿﺪ و آزمایشگاه مرکزی ﺳﻼﻣﺖ، در قروه ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴، ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ روﺳﺘﺎی اﻟﻠﻬﯿﺎری، ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺗﺎق ﻋﻤﻞ(ﺧﯿﺮﯾﻦ و دانشگاه) و نصب دستگاه MRI بیمارﺳﺘﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸتی، در بیجار ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴ و در سروآباد خانه بهداشت روستای دزلی افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: برای ساخت این پروژه‌ها 418 میلیارد ریال و برای تجهیز آنها 1394.3 میلیارد ریال و در مجموع 1812.3 میلیارد ریال هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه