English

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان؛

حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاهها یک ضرورت است

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاهها یک ضرورت است که می تواند رشد و حرکت علمی و دانش بنیان را سرعت ببخشد.

حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاهها یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ اکبر اسدی در دیدار با رئیس دانشگاه کردستان، اظهار کرد: دانشگاهها سرشار از نیروهای جوان پر انرژی و متخصص است که گاهی توانمندیهای منحصربفرد آنها، انسان را متحیر می کند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی این ظرفیت ها را بخوبی درک کرده و می شناسد و علی رغم برخی کمبودها و مشکلات توانسته با استفاده از ظرفیت دانشجویی دانشگاهها در حوزه های مختلف، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال و کار آفرینی منشاء حرکت های ارزشمندی گردد

اسدی افزود: برای رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف جامعه باید از ظرفیت های دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استفاده کرد و در این راستا جهاددانشگاهی آماده همکاری گسترده با دانشگاههای استان می باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت، آینده کشور و رشد و پیشرفت آن در گرو حرکت دانش بنیان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است و دانشجویان در این خصوص نقش محوری دارند.

اسدی در ادامه گفت: جهاددانشگاهی با ساختاری منعطف و با فعالیت های متنوع و متعدد زمینه خوبی برای فعالیت اساتید و داشجویان در ارتباط با رفع نیازهای بخش های مختلف جامعه باشد.

وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان فعالیت های خوبی در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و کار آفرینی انجام داده و توانسته کمک شایانی به رشد و توسعه استان داشته باشد.

اسدی در پایان به فعال بودن چهارده واحد فن آور در جهاددانشگاهی استان اشاره و یادآور شد: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاهها یک ضرورت است و این حضور می تواند حرکت علمی و دانش بنیان را سرعت ببخشد.

در ابتدای این دیدار حامد قادر زاده رئیس دانشگاه کردستان گفت: جهاددانشگاهی در کل کشور به عنوان یک نهاد موفق علمی و پژوهشی شناخته شده است که خدمات ارزنده آن به جامعه زبان زد است.

وی گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه تحقیقات علمی و کاربردی پیشتاز است و پل ارتباطی میان نیازمندی‌های صنعتی جامعه با پژوهش‌های دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی را ایجاد کرده است.

قادرزاده گفت: یکی دیگر از خصوصیات بارز این نهاد انقلابی، سرعت عمل است و توانسته است فعالیت‌های ادارات را با حذف بخشی از بوروکراسی‌های معمول اداری انجام دهد.

وی در ادامه ضمن استقبال از فعالیت های جهاددانشگاهی در دانشگاهها افزود: در صدد است فضای مناسبی را در دانشگاه کردستان به این نهاد اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه