English

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان:

انتشارات جهاددانشگاهی کردستان شایسته تقدیر شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور گفت: در این گردهمایی از بین شعب سراسر کشور، انتشارات جهاددانشگاهی کردستان شایسته تقدیر شناخته شد

انتشارات جهاددانشگاهی کردستان شایسته تقدیر شد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان  با اشاره به برگزاری هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور گفت: استان کردستان برای دومین سال پیاپی از بین شعب انتشارات سراسر کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه انتشارات جهاددانشگاهی کردستان از سال ۹۰ فعالیت خود را در سطح استان کردستان آغاز کرده است، افزود: طی دو سال گذشته سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان با انجام اقدامات و فعالیت‌های مؤثر نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کرده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به چاپ ۱۴ عنوان کتاب در سال جاری بیان کرد: در حال حاضر چهار عنوان کتاب دیگر را در دست چاپ دارد.

وی افزود: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان در طول سال جاری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه بین قشر دانشجویی اقدام به برگزاری رویدادهای فرهنگی، مسابقات کتاب سه‌دقیقه‌ای، فصل سخن، نشست معرفی کتاب و ... را به صورت مجازی و حضوری برگزار کرده است.

آوج با اشاره به اینکه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان سال گذشته نیز به عنوان استان شاسیته تقدیر معرفی شده بود، یادآور شد: سال گذشته در استان کردستان ۱۴ عنوان از مؤلفان و اساتید دانشگاه‌های استان کردستان چاپ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه