English

به مناسبت هفته دولت؛

نمایشگاه اقدامات دو سالانه شهرداری سنندج در پارک سپیدار برپا شد

نمایشگاه اقدامات دو سالانه شهرداری سنندج به مناسبت هفته دولت در پارک سپیدار برپا شد.

نمایشگاه اقدامات دو سالانه شهرداری سنندج در پارک سپیدار برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ سیدانور رشیدی شهردار سنندج در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری سنندج یک نهاد مردمی است، مردم باید از اقدامات آن اطلاع داشته باشند.

به گفته وی، طی دو سال گذشته اقدامات مختلفی در حوزه های عمرانی، رفاهی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و غیره در سطح شهر انجام شده که چکیده از مهمترین این اقدامات در قالب یک نمایشگاه به مناسبت هفته دولت در پارک سپیدار در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در قالب این نمایشگاه ضمن اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام گرفته برنامه‌های آتی این نهاد در حوزه سرمایه‌گذاری، توسعه و عمران شهری، برنامه‌های فرهنگی و غیره نیز اطلاع‌رسانی شده است.

رشیدی با تاکید براینکه این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برپا است، گفت: به منظور پاسخگویی به درخواست های شهروندان تا پایان هفته دولت میزخدمت در جنب این نمایشگاه با حضور نمایندگان شهرداری‌های مناطق راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تمام توان مدیریت شهری در این دوره با همراهی خوبی که در بین اعضای شورای شهر وجود دارد توزیع عادلانه خدمات و توسعه عمران شهری است، گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته و پروژه‌های متعدد در سطح شهر در حال اجرا است.

شهردار سنندج تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها قطعا تحول جدی در توسعه عمران شهری و خدمات‌رسانی به شهروندان در ابعاد مختلف خواهد داشت.

وی با بیان اینکه چندین کلان پروژه‌های با توجه به نیاز شهر و با تاکید بر رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شهرداری الکترونیک از دیگر اتفاقات خوبی است که در شهرداری سنندج کلید خورده و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی همراهی و همدلی مردم در انجام وظایف را بزرگترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری دانست و یادآور شد: معتقدیم توسعه و ارتقای خدمات با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف نقش بسزایی در امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه