English

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان:

کردستان جایگاه ۲۸ کشور از لحاظ وقوع جرم سرقت را دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: کردستان از لحاظ وقوع جرم سرقت در جایگاه ۲۸ کشور است و این شاخصه فرهنگی باید تقویت شود.

کردستان جایگاه ۲۸ کشور از لحاظ وقوع جرم سرقت را دارد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان روز دوشنبه با محوریت اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت در سنندج برگزار شد.

رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در این جلسه از رشد آمار جرم سرقت در استان خبر داد و اظهار داشت: بانک اطلاعاتی جامع سارقین استان بروز رسانی شده است.

وی افزود: جرم سرقت امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد و سبب نارضایتی عمومی می‌شود که می‌طلبد با اقدامات پیشگیرانه از افزایش آمار این جرم در جامعه جلوگیری کرد.

اعظمی ارتقای آگاهی‌های عمومی در پیشگیری از جرم سرقت را بسیار مؤثر دانست و تأکید کرد: در دادگستری استان کردستان نیز طرح جامع شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حال اجرا و اقدام است.

وی افزود: شهرستان‌های سنندج، سقز و قروه بیشترین آمار سرقت در استان را دارند و خوشبختانه استان کردستان در کشور از لحاظ وقوع جرم سرقت در جایگاه ۲۸ کشور است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان تأکید کرد: شناسایی هدفمند و دستگیری معتادین متجاهر در استان ادامه دارد و سارقین دارای سوابق کیفری و دارای سابقه تکرار جرم در اولویت کار این معاونت قرار دارد.

در ادامه این جلسه مدیران و مسئولین اجرایی و انتظامی به بیان گزارشی از موضوع جلسه و ارائه آمار حوزه تحت تصدی خود در این زمینه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه