English

معاون وزارت ورزش و جوانان:

سرخابی‌ها سوم اردیبهشت واگذار خواهند شد

معاونت توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در دست سازمان خصوصی‌سازی است و سوم اردیبهشت را برای روز واگذاری آنها مشخص کردند.

سرخابی‌ها سوم اردیبهشت واگذار خواهند شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون سه‌گانه در خصوص این مجمع اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه با برنامه از پیش تعیین شده انجام شد. حاشیه خاصی نداشتیم و فقط برخی نکته‌ها را متذکر شدند که ما هم در این دوره گوش شنوایی مقابل دوستان داریم.

وی افزود: همه انتخابات‌هایی که تاریخ آن‌ها را اعلام کردیم، در زمان مقرر انجام خواهد شد. دستور وزیر ورزش این است که زودتر فدراسیون‌ها تعیین تکلیف شوند و این کار را با قدرت تمام انجام می‌دهیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش در واکنش به شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج عنوان کرد: شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا نداده است و ما همچنان او را به عنوان سرپرست ریاست می‌شناسیم.

اسبقیان با اشاره به تعیین تکلیف واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری باشگاه‌های استفلال و پرسپولیس در دست سازمان خصوصی‌سازی است و سوم اردیبهشت را برای واگذاری آنها مشخص کردند. این مسئله یک آرزوی دیرینه همه هواداران است و با پیگیری وزیر ورزش و ورود رئیس جمهور، این امر پیگیری می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد. تا روز واگذاری مشخص نیست که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال ورود به باشگاه‌ها و هیئت مدیره نیستیم و نمی‌خواهیم عضویتی در مدیریت باشگاه‌ها داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه