English

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران:

به دنبال شگفتی سازی در جام جهانی هستیم

سالار آقاپور، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: به دنبال شگفتی سازی در جام جهانی و رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی هستیم.

به دنبال شگفتی سازی در جام جهانی هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

سالار آقاپور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص این بازی ها گفت: خدا را شکر توانستیم با کادر فنی خوبی که داریم و هم دلی که داشتیم توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. به نظرم تیم ما کامل بود. در دیدار فینال ما با جو ورزشگاه آشنا بودیم و از همان ابتدای بازی تلاش کردیم از جلو پرس کنیم و در همان دقایق ابتدایی از تیم حریف زهر چشم بگیریم. در دیدار با ازبکستان اشتباهاتی که انجام دادیم باعث شد عقب بیفتیم اما همدلی بچه ها باعث شد در ضربات پنالتی به برتری برسیم.

آقاپور در خصوص اینکه آیا تیم ملی می تواند سکوی سومی که در سال ۲۰۱۶ به دست آورد تکرار کند گفت: به نظرم به بالاتر از عنوان سومی هم می توانیم برسیم و من فینال و قهرمانی در این مسابقات را می بینم. البته کار سختی داریم. کشورهای دیگر امکانات و سرمایه گذاری های زیادی انجام داده اند و پیشرفت زیادی کرده اند. اما ما با کادر فنی و بازیکنان خوبی که داریم می توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم.

او در خصوص حضور وزیر ورزش در دیدار نهایی این بازی ها گفت: دست آقای وزیر درد نکند. این مساله خیلی برای فوتسال مهم است و باعث می شود این ورزش بیشتر دیده شود.

او در خصوص کار با وحید شمسایی گفت: وحید شمسایی از اسطوره های فوتسال آسیا و جهان است و امیدوارم بتوانیم با او به قهرمانی در جهان برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه