English

استقلال خطاب به پرسپولیس:

مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!

باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تمرکز خود را روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود معطوف کنند و افکار عمومی را منحرف نکنند.

 مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!
به گزارش خبرگزاری موج

​، باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس، از مدیران این باشگاه خواست به جای استفاده از زبان طعنه و کنایه، انرژی و تمرکز خود را روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود معطوف دارند.

باشگاه استقلال در این بیانیه نوشت: باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نادر، به جای پاسخگویی و اطمینان دادن به جامعه هواداران خود درباره چالش‌های پیش‌روی خود در مسیر اخذ مجوز حرفه‌ای، به باشگاه استقلال طعنه و کنایه زده است.

باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون محترم فوتبال تقاضا دارد مانع تکرار چنین رفتارهایی شوند که می‌تواند به روابط بین باشگاهی و فضای کلی ورزش کشور آسیب برساند و اجازه ندهند باشگاه‌ها رقابت‌ها را از میدان ورزشی به حوزه‌های نامربوط بکشانند.

باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس نیز می‌خواهد به حل مسائل داخلی خود بپردازد و در این مسیر، از دخیل کردن استقلال در مشکلات خود اجتناب ورزد. همچنین در رابطه با همکاری میان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال که به ماجرای تفاهم‌نامه با باشگاه سانتاکلارا برمی‌گردد، لازم به ذکر است باشگاه استقلال متعهد شده مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را از محل دارایی‌های خود در AFC به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند و فدراسیون فوتبال تنها مسیر پرداخت این مبلغ را به‌واسطه ارتباطات و همکاری‌های وسیع و دوستانه خود در AFC و فیفا تسهیل کرده است.

جهت تنویر افکار عمومی لازم است متذکر شویم همکاری فدراسیون فوتبال با استقلال، زمین تا آسمان با همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس در سال گذشته که افزون بر ۱۵۰ هزار یورو از بدهی باشگاه به سرمربی خارجی این باشگاه را پرداخت کرد و هنوز هم این مبلغ را از باشگاه بدهکار باز پس نگرفته، تفاوت دارد.

فدراسیون فوتبال پیش از این در تنگناهای مشابه از باشگاه پرسپولیس حمایت کرده و البته استقلال هم اعتراضی به این حمایت و همکاری نداشته، اما هنوز فراموش نکرده‌ایم چگونه رئیس فدراسیون قبلی فوتبال مبلغ ده میلیارد تومان به باشگاه رقیب کمک کرده و هنوز این مبلغ بازپرداخت نشده است؛ حتی در دولت قبل، اسپانسر وقت باشگاه استقلال ملزم به کمک‌های مالی بلاعوض قابل‌توجهی به باشگاه پرسپولیس شده بود. علاوه بر این، صندوق‌های بازنشستگی و امید، به این باشگاه وام‌های سنگین بلاعوض پرداخت کردند و بارها در دولت گذشته شاهد الطاف و حمایت‌های مختلف نهادهای دولتی از باشگاه رقیب بودیم.

با این حال، باشگاه استقلال هرگز دنبال منحرف کردن افکار عمومی و درگیر کردن رقبا در بحران‌های خود نبوده و نیست و از باشگاه‌های رقیب نیز می‌خواهد با حفظ احترام متقابل و اجتناب از هرگونه رفتاری که ممکن است به ایجاد تنش منجر شود، در راه تقویت روحیه ورزشکاری و حفظ شرافت ورزشی گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه