English

نخودی و یزدانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا فینالیست شدند

امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به فینال وزن‌های ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

نخودی و یزدانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا فینالیست شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که امیر محمد یزدانی با غلبه بر حریف تاجیکستانی خود به فینال وزن ۷۰کیلوگرم رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱۰ مغلوب اودیت از هند شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت. خواری در این گروه به مصاف آلماز سامانبیکوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر سئون هو یو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف عباس رحمان‌اف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۸ بر ۳ به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد خیدیر سیف‌الدین‌اف از بحرین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ماگومد اولویف از تاجیکستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری برسد و راهی فینال شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر باتزول اولزیسایخان دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف احمد تاج الدین‌اف روسی‌الاصل قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی از بحرین می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه