English

کشتی گیران آزادکار ایران راهی روسیه شدند

تیم منتخب کشتی آزاد ایران بامداد امروز اول بهمن راهی روسیه شد تا هشت کشتی‌گیر مدعی در چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۴ مقابل حریفان خود در جام یاریگین محک بخورند.

کشتی گیران آزادکار ایران راهی روسیه شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، بعد از محک تیم 10 نفره کشتی آزاد ایران در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب، بامداد امروز (یکشنبه) ملی‌پوشان آزاد کشورمان راهی کراسنویارسک خواهند شد تا طی روزهای جمعه هفته جاری و شنبه و یکشنبه هفته پیش رو به مصاف حریفانی که بیشتر آنها نیز روس خواهند بود، بروند.

این رقابت‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود، اما تیم ایران در روز اول نماینده‌ای روی تشک نخواهد داشت و در روز دوم جمعه - ششم بهمن کشتی‌گیر 125 کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان می‌رود.

سایر کشتی‌گیران هم در روزهای شنبه و یکشنبه روی تشک خواهند رفت. علی خرمدل در 65 کیلو، عادل پناهیان در 74 کیلو، علی سوادکوهی در 86 کیلو، مبین عظیمی و مهدی حاجیلوئیان در 92 کیلو، ابوالفضل بابالو و آرین سجادی در 97 کیلو و سالار حبیبی در 125 کیلوگرم نمایندگان اعزامی ایران به جام یاریگین هستند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی که به تنهایی در زاگرب تیمش را هدایت کرد، در این سفر حضور ندارد و احسان لشگری و اباذر اسلامی مربیان اعزامی به روسیه هستند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه