English

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی:

دیوان محاسبات در کنار دستگاه های اجرایی است

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: دیوان محاسبات امروز در کنار دستگاه های اجرایی است.

دیوان محاسبات در کنار دستگاه های اجرایی است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، محمدرضا کردلو به همراه مدیرکل دامپزشکی استان در راستای نظارت و هدایت دستگاه‌های اجرایی از یک واحد کشتارگاه، میدان دواب و پلاک کوبی دام و پروژه ساخت یک واحد کشنارگاه صنعتی در میانه بازدید کرد.

همچنین وی در حاشیه این بازدید یک روزه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رویکرد تعاملی و راهبردی دیوان محاسبات اظهار کرد: دیوان محاسبات امروز در کنار دستگاه‌های اجرایی است تا با مشاوره استفاده از قوانین و مقررات زمینه‌های اجرای طرح‌های مختلف را با همکاری دستگاه‌های اجرایی مهیا کند.

وی افزود: با توجه به موقعیت مناسب استان و به ویژه شهرستان میانه و قرار گرفتن در مسیرهای ترانزیتی و همچنین ظرفیت مناسب پرورش دام سبک و سنگین، ایجاد زیر ساخت‌های تولید و صنایع تبدیلی گوشت و فراورده‌های پروتئینی علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های اشتغال پایدار، ظرفیت تولید گوشت استان را بالا خواهد برد.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل کم بودن ظرفیت این چنین صنایعی دام‌ها به صورت زنده به پایتخت و شهرهای اطراف آن، ارسال می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت‌های کشتارگاهی و صنایع مربوطه همچنین می‌تواند ظرفیت مناسبی برای کشتار دام وارداتی مهیا کند.

شیری پور مدیرکل دامپزشکی استان هم در این بازدید ضمن تشریح نحوه بازرسی، غربال گری و کنترل بیماری‌ها، بر حمایت‌ها برای ایجاد زیر ساخت‌های صنعتی تولید گوشت و مرغ جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌های دام و طیور تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه