English

پیراهن تیم ملی فوتبال به یار دوازدهم اهدا شد

پیراهن تیم ملی فوتبال با حضور تمامی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به یار دوازدهم اهدا شد.

پیراهن تیم ملی فوتبال به یار دوازدهم اهدا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، در جلسه‌ای با حضور مهدی تاج و اعضای هییت رئیسه فدراسیون فوتبال و برخی از پیشکسوتان فوتبال، در جمع سرگروه‌های هواداری تیم ملی در دوحه با اهدای پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی از یار دوازدهم تقدیر به عمل آمد.

تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از عوامل بسیار مهم بر کیفیت مسابقات ورزشی فوتبال، تماشاگران و طرفداران تیم‌ها هستند. آن‌ها مهم‌ترین سرمایه باشگاه‌ها و تیم ملی محسوب می‌شوند که با ایجاد احساس غرور و انگیزه در ورزشکاران، اثر مثبتی بر عملکرد و نتایج تیم‌ها خواهند گذاشت.

وی معتقد است: هواداران از ارکان صنعت ورزش محسوب می‌شوند، زیرا محیط یا جو اجتماعی مستقیم و زنده‌ای را برای ورزشکاران فراهم می‌آورند، به طوری که ورزشکار بدون هوادار نمی‌تواند در رقابت بازی خوبی ارائه دهد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از تلاش‌های هواداران ایرانی در حمایت همه جانبه از بازیکنان و کادر تیم از ابتدای بازی‌ها تاکنون گفت: بی شک این پیروزی‌ها هم زحمات تیم ملی است و هم نقش کم نظیر تماشاگران پرشور ایرانی که در شکل دهی رفتارهای مطلوب در ورزشگاه‌ها مؤثر بودند.

تاج ضمن تشکر از تحمل سختی‌های این مسیر توسط هموطنان گفت: این تماشاگران عزیز و پر انرژی ساعتها قبل از بازی با تشویق‌های پیاپی و مصمم خود در مسیر ورزشگاه‌ها و تا انتهای بازی جو را پرحرارت کرده‌اند که باعث شده ایجاد همدلی و همبستگی ایجاد شود.

سر پرست تیم هواداران گفت: ورزش یک فعالیت فرهنگی است که به افراد فرصت ابراز عقیده، موفقیت، کسب مهارت، به نمایش گذاردن توانایی‌ها، تعامل اجتماعی و لذت بردن از سلامتی را می‌دهد. ورزش باعث ترویج تأثیرگذاری، تعامل با جمع و مسئولیت پذیری در جامعه می‌شود و به توسعه اجتماعی کمک شایانی می‌کند که جایگاه هواداران در این میان برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین محیط ورزش و جامعه بسیار تأثیرگذار است.

وی گفت: این هواداران زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران با ایجاد شور و هیجان خود ایجاد موج نشاط آفرینی در حمایت از تیم ملی را در دستور کار خود دارند.

سرپرست تیم هواداری هم با اشاره به حضور تماشاگران ایرانی از سراسر کشور و ایجاد انسجام بین سایر هواداران مقیم قطر یا سایر کشورها برای حمایت از تیم ملی گفت: از اولین بازی تا کنون این هواداران با جان و دل و تحمل سختی‌ها اما با هم قسم شدن برای حمایت همه جانبه از تمامی بازیکنان و اعضای تیم ملی در مسیر افتخار آفرینی تیم برای قهرمانی به عنوان یاردوازدهم کنار تیم ملی هستند.

وی افزود: فارغ از نکات فنی مسابقات، تماشاگران بی شک یار دوازدهم تیم ملی هستند حتی به گفته برخی ایرانیان مقیم قطر این تشویق‌های پرشور تماشاگران دیدنی و کم نظیر است!

در پایان جلسه با حضور مهدی تاج و تمامی اعضای هییت رئیسه فوتبال به پاس تقدیر از تلاش هواداران تیم ملی، با اهدای پیراهن تیم فوتبال کشور عزیزمان از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه