English

سرمربی تیم ملی امارات:

باید مقابل بازیکنان ایران باهوش باشیم/انتظارات هواداران قهرمانی است

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات ابراز داشت که بازیکنان ایران مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و ترکیب این تیم نسبت به سال‌های گذشته تغییر آنچنانی نداشته است. این تیم اصلاً حریف آسانی به حساب نمی‌آید و باید مقابل بازیکنان ایران باهوش باشیم.

باید مقابل بازیکنان ایران باهوش باشیم/انتظارات هواداران قهرمانی است

، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تا جایی که می‌توانستیم برای این دیدار ریکاوری کرده ایم. در دیدار با فلسطین مدت زمان زیادی را ۱۰ نفره به بازی ادامه دادیم که کار را برای ما دشوار کرد و حالا باید در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر تیم خوب ایران بازی کنیم.

او ادامه داد: ایران قدرتمندترین تیم گروه C است و یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا به شمار می‌رود و انتظار مصافی سخت با این تیم داریم. تا جایی که می‌توانستیم خودمان را برای دیدار با ایران آماده کرده ایم تا به هدفمان که صعود به مرحله حذفی است، دست یابیم.

بنتو افزود: ما تیم ایران را به خوبی می‌شناسیم و در طی ۳، ۴ سال گذشته، ۳ بار به مصاف این تیم رفته ایم. ایران بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای دارد که برخی از آنها در سطح فوتبال اروپا بازی می‌کنند. بازیکنان ایران مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و ترکیب این تیم نسبت به سال‌های گذشته تغییر آنچنانی نداشته است. این تیم اصلاً حریف آسانی به حساب نمی‌آید و باید مقابل بازیکنان ایران باهوش باشیم.

سرمربی امارات در پایان خاطر نشان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و انتظارات هواداران و رسانه‌ها را نمی‌توانیم کنترل کنیم. برایم سخت است که آنها انتظار قهرمانی از ما دارند در حالی که انتظار من این است که بتوانیم در هر بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه