English

کاپیتان تیم ملی ایران:

ما یک تیم هستیم/امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران ابراز داشت که هیچکس به فکر عملکرد فردی نیست. ما یک تیم هستیم و خدا را شکر ۲۶ بازیکن آماده داریم. کسی به آقای گلی، کلین‌شیت یا پاس بیشتر فکر نمی‌کند. ما فقط به تنها هدف‌مان که موفقیت تیم است، فکر می‌کنیم.

ما یک تیم هستیم/امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم
به گزارش خبرگزاری موج

،‌ تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات فردا (سه‌شنبه، سوم بهمن) در روز سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ به مصاف هم می‌روند.

احسان حاج‌صفی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: با تیم خوب امارات بازی داریم. قطعا نقاط ضعف و قوتشان را آنالیز می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف‌شان به‌خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم، هواداران از بازی لذت ببرند و سه امتیاز را هم کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران به عملکرد انتقادآمیز مقابل هنگ‌کنگ اشاره و بیان کرد: نسبت به بازی قبلی یک‌سری کم‌لطفی‌هایی شده است. خودمان هم قبول داریم در ضربات آخر کم‌دقت بودیم. نزدیک ۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم، شرایطمان خیلی خوب بود اما کم‌دقت بودیم. ۱۶ شوت به سمت دروازه داشتیم و این کار آسانی نبود اما کم‌لطفی‌هایی شده است. شرایط تیم نسبت به بازی قبلی خوب بود اما سعی می‌کنیم برای بازی فردا بهتر باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

حاج‌صفی درباره اینکه تعداد پاس‌های کلیدی خوبی داشته و به نظر می‌رسد آمادگی مناسبی دارد، گفت: هیچکس به فکر عملکرد فردی نیست. ما یک تیم هستیم و خدا را شکر ۲۶ بازیکن آماده داریم. کسی به آقای گلی، کلین‌شیت یا پاس بیشتر فکر نمی‌کند. ما فقط به تنها هدف‌مان که موفقیت تیم است، فکر می‌کنیم. تا الان دو فینال را پشت سر گذاشته‌ایم و فردا برای فینال بعدی می‌رویم امیدوارم در آخر به هدفمان برسیم‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه