English

سرمربی سپاهان:

متوجه تصمیمات AFC نمی‌شوم/فردا انتظار یک بازی خوب را داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز کرد: به عدالت افتخار کنیم که قوانین برای هر دو طرف مساوی باشد. فردا هم در ایران بازی می‌کنیم، بازی در ایران خیلی مهم است.

 متوجه تصمیمات AFC نمی‌شوم/فردا انتظار یک بازی خوب را داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و نیروی هوایی عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه سخت است یا ساده نیست درباره بازی که شروع نشده صحبت کنیم، خیلی چیزها می‌شود گفت اما بحث عمل است. بعد از بازی خیلی بیشتر می‌توانیم صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اتفاقاتی که منجر به رأی AFC مبنی بر برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاهی غیر از نقش جهان صادر شده، گفت: من متوجه تصمیمات AFC نمی‌شوم. حتی سه امتیازی که از ما کم کردند را هم متوجه نمی‌شوم و نمی‌توانم قبول کنم. اینکه سه امتیاز از تیم ما کم شود و بعد سه بازی خارج از خانه داشته باشیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان قابل احترامی است، اما به نظر من باید دلیل روشن‌تری برای این تصمیم‌شان می‌آوردند.

وی ادامه داد: به عدالت افتخار کنیم که قوانین برای هر دو طرف مساوی باشد. فردا هم در ایران بازی می‌کنیم، بازی در ایران خیلی مهم است. فوتبال برای این است که آدم‌ها و روابط‌شان را به هم وصل کند که این‌گونه پیش برویم. دنیا باید متحد شود و AFC باید برای تصمیماتی که می‌گیرد به این ارزش‌ها فکر کند و احترام بگذارد. می‌خواهم بدانم آیا مشکلی بین دو کشور وجود دارد؟ فکر نمی‌کنم مشکلی بین دو کشور باشد، چون پرسپولیس اکنون در عربستان است و فردا بازی دارند پس مشکلی بین دو کشور نیست ما هم فردا در تهران بازی می‌کنیم. ما در تهران هم هوادار داریم و مردمی که عاشق یک فوتبال هستند و می‌خواهند بیایند فوتبال با کیفیت ببینند، حاضر خواهند شد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: خیلی زیباتر بود که در نقش جهان بازی می‌کردیم برای مردم راحت نیست که ۴۰۰-۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کنند تا بازی را در آزادی ببینند و به شهرشان برگردند. یکی از اهداف AFC این است که ورزشگاه‌ها پر باشند اما این تصمیمی که گرفتند برخلاف آن اهداف بوده است. این ورزشگاه خانگی استقلال و پرسپولیس است و نساجی هم در این ورزشگاه در آسیا بازی می‌کند. ما هم که در اینجا بازی می‌کنیم، خانه ما هم هست، چون همه ما ایرانی هستیم.

مورایس درباره شرایط تیمش برای این دیدار یادآور شد: فردا انتظار یک بازی خوب را داریم. من برای یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس هم برای بازی فرداشب آرزوی موفقیت می‌کنم. برای تیم پرسپولیس، چون نماینده کشور ایران هستند باید این را بگویم که تیم‌های ایرانی کیفیت خیلی خوبی دارند. AFC هم باید تصمیماتش را به‌گونه‌ای بگیرد که این‌گونه رقابت‌ها را بهتر کنیم، چون تیم‌های ایرانی با کیفیت هستند و به لیگ قهرمانان کیفیت می‌دهند. همان‌طور هم که تیم ملی ایران یک تیم با شخصیت و پرستیژ است باشگاه‌های ایرانی هم همین‌طور هستند، چون از بازیکنان خوبی برخوردارند. برای نساجی و پرسپولیس مقابل رقبای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره نقاط ضعف و قوت نیروی هوایی عراق تصریح کرد: حریف تیم قابل احترامی است. هر تیمی که وارد این رقابت می‌شود، تیم‌های خوبی هستند. سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر در این گروه یک بازی کمتر انجام داده است. نباید این‌گونه می‌شد، اما این اتفاق رخ داده است. برخی موضوعات هم به کیفیت ربط دارد و البته بستگی به حریفان هم دارد. اینکه با چه حریفی باید بازی کنید، اما همه اینها به مربیگری ربط دارد و اینکه بدانیم چگونه تیم را بر حسب اتفاقاتی که می‌افتد مدیریت کنیم. شاید هم انتظار اتفاقات بهتری خواهیم داشت که شاید آن اتفاقات رخ ندهد، چون همه ما انسانیم و کامل نیستیم. پرسپولیس هم در ابتدای این مسابقات نتایجی که مدنظرش بود را کسب نکرد.

وی درباره اینکه چقدر امیدوارید که نیروی هوایی عراق را شکست بدهید، گفت: حساسیت بازی فردا به این دلیل است که ما یک بازی کمتر انجام داده‌ایم و نتیجه بازی را به الاتحاد دادند. شرایط این‌گونه مهیا شد که این بازی حساس شود، وگرنه هیچ حساسیت دیگری در هیچ موضوعی وجود ندارد. این فوتبال است باید از آن لذت برد، من این‌گونه به آن نگاه می‌کنم و حساسیتی نمی‌بینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه