English

توقف قرمزها در دوشنبه،

استقلال تاجیکستان ۱ - پرسپولیس ایران ۱

پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفته است.

استقلال تاجیکستان 1 - پرسپولیس ایران 1

به گزارش خبرگزاری موج، پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفته است.

پرسپولیس ایران امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ مهمان استقلال تاجیکستان بود ک این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسیده بود. با این نتیجه پرسپولیس با 7 و استقلال با 2 امتیاز در رده‌های دومو سوم جدول رده‌بندی گروه E قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس با توقف در این بازی شانس بهبود شرایطش در بین تیم‌های دوم را از دست داد و در حال حاضر با تفاضل کمتر نسبت به نسف قارشی ازبکستان، سپاهان ایران و نوبهار ازبکستان در رده چهارم تیم‌های دوم قرار گرفت. براساس قوانین امسال لیگ قهرمانان آسیا، 3 تیم برتر از بین تیم‌های دوم از هر منطقه غرب و شرق به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

گل‌ها: مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ برای پرسپولیس و سبای در دقیقه ۷۴ برای استقلال

 

 

کارت زرد: اسلاموف، جلیلوف و کربونوف از استقلال و گولسیانی از پرسپولیس

-:کارت قرمز

ترکیب استقلال تاجیکستان: یتیموف، نووسلچ، کربونوف، کارتاشیان، جلیلوف، بگانوویچ، پنجشنبه، جلیلوف، اسلاموف، سبای (ماباتشوئف، دقیقه ۸۵)، کامولوف (سلیمانوف، دقیقه ۸۲).

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان (میلاد سرلک، دقیقه ۸۰)، گئورگی گولسیانی، هنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، نبیل باهوئی (شهاب زاهدی، دقیقه ۸۰)، محمد عمری و مهدی ترابی (وحید امیری، دقیقه۶۸).

 

نیمه اول:

دقیقه ۵: نبیل باهویی از پشت مدافعان استقلال فرار کرد و سعی کرد محمد عمری را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اما پاس او دقت لازم را نداشت. با این وجود، مدافعان استقلال دچار اشتباه شدند و توپ را به اشتباه به سمت دروازه خودشان زدند که این توپ با خوش‌شانسی به تیرک دروازه‌شان برخورد کرد.

دقیقه ۱۴: چرخش وحدت هنانوف در پشت محوطه جریمه استقلال، خودش را در موقعیت شوت زنی قرار داد اما ضربه او توسط یتیموف دور شد.

دقیقه ۲۹ (گل اول پرسپولیس): پرسپولیس در موقعیتی خوب در سمت راست پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که مهدی ترابی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۳۴: بیرانوند در خروج از دروازه دچار اشتباه مهلکی شد اما نهایتا خودش را به داخل دروازه رساند تا شوت سبای را دفع و به کرنر بفرستد.

دقیقه ۳۵: مهدی ترابی در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد اما در شرایطی که می‌توانست هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کند، با خودخواهی شوت زد که توپ به تور دیوار دروازه برخورد کرد.

 

نیمه دوم:

دقیقه ۵۴: ارسال بازیکنان استقلال تاجیکستان از جناح راست به تیر دوم درست به جایی رسید که اسلاموف قرار داشت. او هم ضربه سر خوبی به توپ زد اما درخشش بیرانوند مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۷۴ (گل اول استقلال): فرار سبای از میان مدافعان پرسپولیس او را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد و او هم دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۷۸: جلیلوف، کاپیتان استقلال در موقعیت تک به تکبا بیرانوند صاحب توپ شد اما این بار دروازه‌بان پرسپولیس مانع از گل‌زنی بازیکنان استقلال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه