English

آرای توپ طلای لیونل مسی فاش شد

آرای لیونل مسی برای انتخاب بهترین بازیکن جوان سال فرانس‌فوتبال فاش شده است.

آرای توپ طلای لیونل مسی فاش شد

به گزارش خبرگزاری موج، رای لیونل مسی برای جایزه کوپا فاش شده است. جایزه کوپا در مراسم توپ طلا  فرانس فوتبال به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود. برندگان سابق توپ طلا هر سال می‌توانند به سه بازیکن مد نظر خود رای دهند که اولویت اول آنها سه امتیاز، انتخاب دوم دو امتیاز و به نفر سوم یک امتیاز اختصاص داده می‌‎‌شود.

مسی که هشتمین جایزه توپ طلای خود را در سال ۲۰۲۳ به دست آورد، به جمال موسیالا، ستاره بایرن‌مونیخ، به عنوان اولین انتخاب خود پیش از پدری، بازیکن بارسلونا، رای داد. انتخاب سوم او برای جایزه کوپا، بلینگام بود. جالب اینجاست که کریم بنزما نیز بلینگام را پس از ادواردو کاماوینگا و پدری در رده سوم قرار داد.

با این حال، ملی پوش انگلیسی انتخاب اول اکثر رای دهندگان دیگر از جمله زین‌الدین زیدان، رونالدینیو، لوکا مودریچ، لوئیس فیگو و رونالدو نازاریو بود. بلینگام طی ۱۳ بازی فصل جاری در تمامی رقابت‌ها با پیراهن رئال مادرید ۱۳ گل به ثمر رسانده است. عملکرد او در فصل گذشته، جام کوپا را برایش به ارمغان آورد. بلینگام در آخرین فصل حضورش با پیراهن بوروسیا دورتموند، ۱۴ گل در ۴۲ بازی به ثمر رساند و تیمش هم در رده دوم بوندس‌لیگا به کارش پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه