English

پپ گواردیولا:

توپ طلا باید برای مسی باشد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز داشت: توپ طلا باید دو بخش باشد. یکی برای مسی و یکی برای بقیه. بنابراین بله اگر مسی نباشد، هالند باید برنده شود.

توپ طلا باید برای مسی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار با برایتون در لیگ برتر گفت: روبرتو دزربی، سرمربی برایتون را تحسین می‌کنم چون برایش فرقی نمی‌کند در چه تیمی باشد. او ثابت کرده است لازم نیست در یک باشگاه برتر باشید یا بازیکنان استثنایی درجه یک داشته باشید تا تیم شما خوب بازی کند. او از ایتالیا آمده و شیوه بازی او کمی خلاف چیزی است که در ایتالیا جا افتاده است. او در ساسولو نیز به‌خوبی خودش را نشان داد و الان در برایتون همان شیوه و فلسفه را دنبال می‌کند. من از تماشای بازی تیم‌های او بسیار لذت می‌برم، یاد می‌گیرم، آن را دوست دارم و کاری که او انجام می‌دهد، منطقی است. دیدار با برایتون بسیار دشوار است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم.

از پپ گواردیولا ، سرمربی سابق بارسلونا، در ادامه پرسیده شد به نظرش چه کسی باید برنده جایزه توپ طلا ی امسال شود. لیونل مسی و ارلینگ هالند پس از پشت سر گذاشتن  یک سال درخشان نامزدهای اصلی کسب توپ طلا هستند. سرمربی سیتی درباره این موضوع گفت: توپ طلا باید دو بخش باشد. یکی برای مسی و یکی برای بقیه. بنابراین بله اگر مسی نباشد، هالند باید برنده شود.

قبلا گزارش شده بود که مسی برای هشتمین بار این جایزه را کسب خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه