English

محمد صلاح:

خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم، نظر به رده‌بندی توپ طلا ندارم!

مهاجم لیورپول و تیم ملی مصر، محمد صلاح، علاقه‌ای به رتبه بندی در توپ طلا ندارد و خود را بهترین بازیکن جهان می‌داند، این در حالی است که او در رده یازدهم قرار گرفته است. صلاح در فصل گذشته برای لیورپول عملکرد بسیار خوبی داشته و به تیمش کمک کرد تا در 51 بازی 30 گل به ثمر برساند.

خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم، نظر به رده‌بندی توپ طلا ندارم!

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بی‌ساکر، مهاجم مصری لیورپول به جایگاهش در رده‌بندی ۳۰ نامزد توپ طلا واکنش نشان داد. این بازیکن ۳۱ ساله اعلام کرد که به رتبه‌بندی اهمیتی نمی‌دهد؛ چرا که خود را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

محمد صلاح در میان ۳۰ بازیکن برتر جهان در رده یازدهم قرار گرفت. وی در فصل گذشته عملکرد برجسته‌ای داشت و باعث شد تا در ۵۱ بازی، ۳۰ گل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل دهد.

با این حال، تلاش صلاح برای قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر توپ طلا کافی نبود. اما برای صلاح اهمیت زیادی ندارد، زیرا در حال حاضر خودش را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

صلاح درباره موقعیت خود در توپ طلا گفت: "این نظری است که اعلام شده است. اما خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم. این نظریه‌ای است که به خودم می‌گویم. نمی‌توانم بگویم که نمی‌خواهم توپ طلا را ببرم و بهترین بازیکن فیفا نشوم. البته که می‌خواهم این جوایز را ببرم، اما اهمیتی ندارد که نتوانستم به آن برسم. مشکلی نیست، هر چیزی را که بخواهم معمولاً به دست می‌آورم. مطمئن هستم که در آینده برنده هر دو جایزه خواهم شد و نگران نیستم."

صلاح از سال ۲۰۱۷ در لیورپول بازی می‌کند و توانسته با این تیم افتخارات زیادی را کسب کند، از جمله قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ جزیره.

باشگاه الاتحاد سعودی تلاش‌های فراوانی برای جذب محمد صلاح انجام داد و آخرین پیشنهاد خود را برای خرید وی ارائه کرد. مقامات این باشگاه عربستانی پیشنهاد ۲۱۵ میلیون پوند را به منظور جذب صلاح ارائه دادند که بالاترین مبلغ در تاریخ فوتبال دنیا اس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه