English

لیگ برتر انگلیس؛

فرار لیورپول از چنگال ولورهمپتون با درخشش صلاح

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با درخشش محمد صلاح و نتیجه ۳ بر یک ولورهمپتون را مغلوب کند.

فرار  لیورپول از چنگال ولورهمپتون با درخشش صلاح

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تیم‌های ولورهمپتون و لیورپول از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه مولینو با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک لیورپول به پایان رسید.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد اما بر خلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقیقه ۷ گل اول را به ثمر برساند. پدرو نتو بازیکن ۲۳ ساله پرتغالی در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای در جناح چپ خط حمله ولورهمپتون داشت، با حرکت زیبای خود ماتیپ را از پیش رو برداشت و پاس در عرض او توپ به هوانگ رسید که این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دروازه لیورپول را باز کرد.

در زمان‌های تلف شده لیورپول فرصت داشت تا با نتیجه تساوی به رختکن بروو اما مدافعین وولوز با چنگ و دندان مقابل ضربات صلاح و سوبوسلای مقاومت کردندتا نیمه اول به نتیجه یک بر صفر به سود گرگ‌ها به پایان برسد.

فشار حملات لیورپول با ورود لوئیز دیاز به بازی بیشتر شد و سرانجام کودی خاکپو موفق در دقیقه ۵۵ روی پاس محمد صلاح در دهانه دروازه با ضربه‌ای تک ضرب گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۵ پاس زیبای محمد صلاح در گوشه محوطه شش قدم به رابرتسون رسید و این بازیکن با ضربه‌ای تماشایی و نوک پا دروازه وولوز را باز کرد و لیورپول را پیش انداخت.

اما این پایان کار نبود و تعویض‌های یورگن کلوپ یک بار دیگر جواب داد. در اولین دقیقه وقت‌های اضافی لیورپول موفق شد روی یک ضد حمله گل سوم را به ثمر برساند. باز هم پاس گل از صلاح این بار هاروی الیوت بازیکن تعویضی کلوپ را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع وولوز وارد دروازه ژوزه سا شد.

با این نتیجه لیورپول ۱۳ امتیازی شد و به صورت موقت با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول صعود کرد. در مقابل ولورهمپتون نیز با ۳ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه