English

کلوپ:

قرار گرفتن لیورپول در بین ۴ تیم نخست را موفقیت برای تیمم می‌دانم

سرمربی لیورپول به تمجید از پیشرفت تیمش در این فصل پرداخت و گفت: امسال قرار گرفتن لیورپول در بین چهار تیم نخست را موفقیت برای تیمم می‌دانم.

قرار گرفتن لیورپول در بین 4 تیم نخست را موفقیت برای تیمم می‌دانم

به گزارش خبرگزاری موج، لیورپول در هفته ۲۸ لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 4 بر یک  توانست این تیم را شکست دهد و موقتا به رده دوم جدول راه یابد.

محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، امره جان و سادیو مانه گلزنان لیورپول در این دیدار بودند.

قرمزها که پورتو را نیز در لیگ قهرمانان با نتیجه پرگل شکست داده بودند، دومین تیم انگلیسی بودند که در تمامی رقابت‌ها بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ با خوشحالی از پیشرفت تیمش در این فصل لیگ برتر گفت: وقتی امروز صبح بیدار شدم انتظار نداشتم تیمم این‌قدر خوب ظاهر شود ولی ما برابر تیم خوب و با برنامه‌ای چون وستهام همه چیز داشتیم و فوتبالی بی‌نقص و فوق‌العاده‌ای را ارائه کردیم. چهار گل به ثمر رساندیم و در تمامی خطوط زمین هم تیم برتر زمین بودیم. این بازی باید الگویی برای ما در ادامه فصل باشد. من معتقد هستم که امسال رقابت خیلی سختی در بالای جدول رده‌بندی وجود داشت. وقتی شما فصل را شروع می‌کنید آرزوهای زیادی دارید ولی در کنار این آرزوها باید اهداف واقع‌بینانه نیز داشته باشید. من فکر می‌کنم که قهرمانی برای ما امسال یک آرزو و رویا بیش نبود. نه به خاطر خودمان بلکه به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌ای که منچسترسیتی داشت. اگر شما نمی‌توانید اول شوید باید ترجیح دهید دوم شوید و در ادامه‌ سوم و یا چهارم. من امسال قرار گرفتن لیورپول در بین چهار تیم نخست را موفقیت برای تیمم می‌دانم.

 

یورگن کلوپاو در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما نگرانی بابت قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی نداریم و تنها کار خودمان را انجام می دهیم. به خوبی می‌دانیم که برای رسیدن به این هدف بیاد بقیه تیم‌ها نیز نتایج دلخواه ما را کسب کنند و به همنی خاطر فعلا به دومی در لیگ برتر فکر نمی کنیم.

امروز منچستریونایتد باید برابر چلسی دیدار کند و در صورت برتری در این دیدار رده دوم جدول رده بندی را از لیورپول پس خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه