English

حذف بدمینتون بازان ایرانی در دور اول رقابت‌های قهرمانی آسیایی

در نخستین روز از مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا که در دوبی در حال برگزاری است نمایندگان ایران با رقبای خود دیدار کردند و از دور مسابقات خارج شدند.

حذف بدمینتون بازان ایرانی در دور اول رقابت‌های قهرمانی آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج، در نخستین روز از مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا که در دوبی در حال برگزاری است نمایندگان ایران با رقبای خود دیدار کردند و از دور مسابقات خارج شدند. 

در بخش تک نفره مردان سالار بیات نماینده ایران بود که برای صعود به جمع ۳۲ بدمینتون باز جدول اصلی با نمایندگان عراق و امارات دیدار کرد. او در دور اول مقابل یوسف الحمیری از عراق با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید اما در دور دوم مقابل بهارات لاتیش اماراتی شکست خورد. او با تنها یک امتیاز از دور رقابت‌ها حذف شد. 

همچنین رومینا تاجیک نیز در جدول یک نفره زنان رقابت کرد. او در دور اول باید مقابل توی لین‌نگوین از ویتنام بازی می‌کرد که به دلیل کناره‌گیری حریفش پیروز شد. او در دور بعد با راشمی مودالیگ از سریلانکا دیدار کرد که با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش دونفره زنان ۴۱ تیم حضور داشتند که رومینا تاجیک و کیانا هاشمی در دور نخست با کناره‌گیری نمایندگان چین برنده شدند ولی در دور بعد مقابل نمایندگان هنگ کنگ مغلوب شدند و به کار خود پایان دادند. 

این مسابقات تا ۱۰ اردیبهشت در شهر دوبی امارات ادامه دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه