English

شکست نماینده بدمینتون قم در نخستین گام لیگ برتر

نماینده بدمینتون قم لیگ برتر را با شکست آغاز کرد.

شکست نماینده بدمینتون قم در نخستین گام لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری موج قم، تیم رعد پدافندهوایی قم در بازی نخست لیگ ۱۴۰۰ در تالار فرهمند موحود قم به مصاف تیم سیستان و بلوچستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به میهمان خود واگذار کرد.

در این رقابت، در انفرادی اول مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر از سد امیر مهبد مسعودی از تیم سیستان و بلوچستان گذشت اما در انفرادی دوم محمد معین خاکی از نماینده بدمینتون قم ۲ بر صفر نتیجه را به محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان واگذار کرد.

در ادامه این رقابت جذاب و در دوبل اول  صدرا صادقی و مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر مغلوب  صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری از تیم میهمان شدند اما در  دوبل دوم مسعود پیروزی و محمد پایروند از قم انتقام شکست دوبل اول را گرفته و با تکرار نتیجه دوبل نخست ۲ بر صفر محسن خمری و امیر مرادی از تیم سیستان را شکست دادند.

سرانجام در انفرادی سوم این رقابت حساس صالح سنگ تراش بدمینتون باز سیستان و بلوچستانی در یک بازی نزدیک ۲ بر یک از سد محمد پایروند نماینده قم گذشته تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را با طعم شکست آغاز کند.

گفتنی است تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، نماینده سیستان و بلوچستان، پروتئین ۹۹ البرز، دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، شهرداری شهر بابک و نماینده اراک هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند که در ۱۴ هفته بصورت رفت و برگشت باید به مصاف یک دیگر بروند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه