English

دیگو کاستا مقصر جدایی خود از چلسی را لو داد

دیگو کاستا مهاجم ولورهمپتون گفت: مشکل من با هواداران نبود، بلکه با آن مربی (کونته) بود. من با کونته شرایط خوبی نداشتم.

دیگو کاستا مقصر جدایی خود از چلسی را لو داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکسپرس، دیگو کاستا مهاجم ولورهمپتون، آنتونیو کونته، سرمربی فعلی تاتنهام را مقصر جدایی اش از چلسی می داند. کاستا در دوران حضور خود در چلسی عملکرد خوبی از خود ارائه داد و توانست دو قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد.

کاستا درباره دلیل رفتن از چلسی گفت: مشکل من با هواداران نبود، بلکه با آن مربی (کونته) بود. من با کونته شرایط خوبی نداشتم. او روی من حساب نکرد. من نمی‌توانستم کاری انجام دهم و مجبور شدم چلسی را ترک کنم. با وجود همه این‌ها من با شرایط بد از هواداران جدا نشدم. این خیلی مهم است که هواداران هنوز شما را دوست داشته باشند.

دیگو کاستا

او در ارزیابی حضور خود در چلسی گفت: به نظر می‌رسد در مدت زمانی که  چلسی بودم، کار خوبی انجام دادم و خاطرات خوبی از خود به جای گذاشتم. هواداران چلسی همیشه با من خیلی خوب رفتار کرده‌اند. من همیشه از نحوه رفتار آنها با خودم شگفت زده  شدم. 

 این بازیکن برزیلی الاصل که برای تیم ملی اسپانیا بازی کرد در مجموع ۱۲۰ بازی برای چلسی انجام داد و ۵۹ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل داد. کاستا البته بیش‌تر برای اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد. او در ۲۱۶ بازی ۸۳ بار برای این تیم اسپانیایی گلزنی کرد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه