English

بحران در چلسی بالا گرفت

باشگاه چلسی برخلاف نظر سرمربی خود از دیگو کاستا خواست تا به لندن بازگردد.

بحران در چلسی بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، اختلاف نظر بین دیگو کاستا و آنتونیو کونته بالا گرفته است. بعد از دو شکست آبی‌های لندن برابر آرسنال و برنلی، سران باشگاه چلسی از مهاجم خود درخواست کردند که به تمرینات این تیم بازگردد.

دیگو کاستا دیروز (دوشنبه) در یک مصاحبه به انتقاد از آنتونیو کونته و نحوه برخورد او با خود پرداخت و بلافاصله ۳۰۰ هزار پوند از سوی باشگاه به خاطر حضور نداشتن در تمرینات پیش فصل جریمه شد. این در حالی است که کاستا با نظر سرمربی از تیم کنار گذاشته شد و حق شرکت در تمرینات تیم اصلی را نداشت.

بعد از شکست چلسی در سوپرجام انگلیس موسوم به جام خیریه در بازی برابر آرسنال، چلسی در شروع لیگ برتر نیز در حالی که در خط حمله خود با مشکل روبه‌رو بود شکست خورد تا فشارها روی کونته بیشتر شود.

در این بین باشگاه چلسی وارد عمل شد و از کاستا درخواست کرد که به لندن بیاید. به نظر می‌رسد که سران باشگاه چلسی و آنتونیو کونته بر سر دیگو کاستا به مشکل برخوردند و همین باعث شد که رسانه‌ها از استعفای قریب‌الوقوع کونته سخن به میان آوردند.

در این بین به نظر می‌رسد که بازیکنان چلسی نیز از تصمیم کونته ناراحت هستند و دوست دارند که دیگو کاستا به تیم بازگردد. آنها حمایت خود را از کاستا اعلام کردند.

دیگو کاستا در سه فصل اخیر بهترین گلزن چلسی بود که دو قهرمانی در لیگ را با این تیم کسب کرد ولی کونته در تصمیمی عجیب او را از تیم کنار گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه