English

جنگ روانی مورینیو با کونته تمامی ندارد

سرمربی منچستریونایتد بار دیگر به تیم سابق خود و سرمربی ایتالیایی این تیم حمله کرد و آنها را مدعی جدی قهرمانی نامید که هیچ عذر و بهانه‌ای برای قهرمان نشدن ندارد.

جنگ روانی مورینیو با کونته تمامی ندارد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، جنگ روانی ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته هفته‌ به هفته‌ داغ‌تر می‌شود و این دو مربی خصوصا مورینیو در نشست‌های خبری خود با طعنه از خجالت یکدیگر درمی‌آیند.

این بار ژوزه مورینیو بعد از این که هفته‌ گذشت، بی‌مویی کونته را به رخ کشید، با اشاره به عملکرد تیم سابقش، گفت‌: چلسی از نظر من مدعی جدی قهرمانی است. من معتقدم که هر تیمی که قهرمان می‌شود سال بعد مدعی اول قهرمانی است و در واقع این برچسب قهرمان شدن را با خود دارد. من نمی‌دانم که آنها چه در سر دارند  ولی فکر می‌کنم که با شرایط موجود، هیچ عذر و بهانه‌ای برای قهرمان نشدن ندارند. من شنیده‌ام که مسئولان چلسی از انتقال ماتیچ به منچستریونایتد ناراحت شده‌اند. اگر این مشکل آنها است، تا چند هفته‌ دیگر که فصل نقل‌ و انتقالات به اتمام می‌رسد مشکل آنها هم تمام می‌شود. چلسی یک بازیکن خود را فروخت ولی بازیکنان خوبی نیز خریداری کرد. دیگر حرف از مشکل داشتن چیست؟ مشکل آن جا است که شما بازیکنی را بفروشید و در عوض بازیکنی را خریداری نکنید. به نظر من این‌ها عذر و بهانه‌های قبل از موفق نشدن هستند.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه‌ صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت مارسیال در تیمش، گفت‌: من به مارسیال اعتقاد دارم. بال‌های کناری خوبی در تیمم دارم و نیازی به آنها نمی‌بینم که بازیکن جدیدی را در این پست خریداری کنم. من این انتظار را دارم که آنتونیو بهتر شود و فوتبال با ثبات‌تر و بهتری را برای ما به نمایش بگذارد.

منچستریونایتد امروز (شنبه) در هفته‌ دوم لیگ برتر در زمین سوانزی به میدان می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی