English

همگروه ایران برای رفع تحریم دست به دامن عربستان و قطر شد

فدراسیون فوتبال عراق برای اینکه تحریم فیفا را از بین ببرد می‌خواهد بازی دوستانه‌ای بین عربستان و قطر در بغداد برگزار کند.

همگروه ایران برای رفع تحریم دست به دامن عربستان و قطر شد

به گزارش خبرگزاری موج، فدراسیون فوتبال عراق در چند ماه گذشته از فیفا درخواست کرده بود تا تحریم‌های این کشور از ورزشگاه‌ها برداشته شود وعراق بتواند میزبان بازی‌های بین المللی باشد. تیم ملی فوتبال عراق که در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه ایران قرار دارد، تلاش‌های زیادی انجام داد تا در بازی با ملی پوشان کشورمان در بغداد از ایران میزبانی کند، اما این تلاش‌ها بی نتیجه ماند و در نهایت بازی این تیم برابر ایران در دوحه قطر برگزار شد.

مسابقات انتخابی جام جهانی در غرب آسیا، فروردین به پایان می‌رسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست عراقی‌ها مبنی بر لغو تحریم این کشور از ورزشگاه خانگی موافقت کرده و از فیفا خواستند تا این تحریم هر چه زودتر برداشته شود. به همین دلیل عراقی‌ها می‌خواهند تا بازی تدارکاتی میان عربستان و قطر را در بغداد برگزار کنند و از این طریق به تحریم فیفا پایان دهند.

تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه دوم قرار دارد و شانس رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه