English

هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان عراقی

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار داده که بازیکنان عراقی قبل از دیدار با ایران از پوشاندن صورت خود با ماسک خودداری کنند.

هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان عراقی

به گزارش خبرگزاری موج، فدراسیون فوتبال عراق گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هشدار داده است که بازیکنان عراقی قبل از دیدار با ایران از پوشاندن صورت خود با ماسک خودداری کنند.

ماسک زدن یکی از نمادهای اعتراضات اخیر مردم عراق است و در روزهای گذشته بسیاری از رسانه ها از ملی پوشان عراق خواسته بودند برای جلب توجه جهانی به اعتراضات عراق، قبل از دیدار با ایران ماسک بزنند.

سعید الزهیری یکی از اعضای فدراسیون فوتبال عراق به برنامه «صوت الملاعب» گفت که AFC هشدار داده عراق دست به حرکات سیاسی در این بازی نزند.

 

بیشتر بخوانید:

اسامی 23 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل عراق اعلام شد

 

این در حالی است که روز گذشته هم جلسه ای میان مسئولان سفارت عراق، سفارت اردن و فدراسیون عراق برگزار شد تا ورود تماشاگران به ورزشگاه بیشتر کنترل شود. کنترل بنرهایی که شعارهای سیاسی دارد و همچنین تشویق تماشاگران به عدم استفاده از شعارهای سیاسی از جمله اقدامات خارج از زمین عراقی ها برای بازی با ایران خواهد بود.

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می روند. در گروه C رقابت های انتخابی جام جهانی، تیم های عراق و بحرین با ۷ امتیاز اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان هم با ۶ امتیاز سوم است. این مسابقه به دلیل ناامنی های اخیر عراق با رای فیفا به کشور اردن منتقل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی