English

حمید مطهری:

بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند اما لایق ۳ امتیاز بودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند اما لایق ۳ امتیاز بودند. استقلال تیم قابل احترامی است و برایش آرزوی موفقیت دادم.

بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند اما لایق ۳ امتیاز بودند
به گزارش خبرگزاری موج

، حمید مطهری ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از بازی با استقلال که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: فوتبال پویا و بازی سنگینی بود. با توجه به اینکه ۵ روز قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام داده بودیم، سعی کردیم ریکاوری کنیم. بازیکنان من جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند و مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب بودند. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی، متحد بازی کرد.

او ادامه داد: در بخش ایستگاهی هم خیلی خوب استقلال را کنترل کردیم. بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند اما لایق ۳ امتیاز بودند. استقلال تیم قابل احترامی است و برایش آرزوی موفقیت دادم. نیمه اول مثل نیمه دوم نبودیم اما دو مهاجم گذاشته بودم که شاید کسی این کار را نمی‌کرد. در نیمه اول، طراوت نیمه دوم را نداشتیم و سعی می‌کردیم استقلال را کنترل کنیم و برنامه نیمه دوم را اجرایی و عملیاتی کنیم که با تعویض‌ها، تیم جان تازه‌ای گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه