English

اختصاصی موج؛

تصمیم عجیب محسن فروزان برای ادامه فوتبالش!

دروازه بان جنجالی فولاد خوزستان تصمیم عجیبی برای ادامه فعالیت فوتبالی خود گرفته است.

تصمیم عجیب محسن فروزان برای ادامه فوتبالش!

هادی شاه‌مرادی – خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج؛ بدون شک عنوان طلایی ترین تعویض این فصل فوتبال ایران را باید به محسن فروزان اختصاص داد چرا که در فینال جام حذفی و بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان برای ضربات پنالتی به عنوان یار تعویضی جایگزین احسان مرادیان شد و توانست با درخشش دیدنی اولین قهرمانی تیمش در تاریخ جام حذفی را رقم بزند.

 

معمولا بازیکنان فوتبال نه تنها در حالت عادی بلکه در چنین شرایطی که نقش اول قهرمانی تیمشان می‌شوند پاسخگوی اصحاب رسانه هستند و از این فرصت به نحو احسن استفاده می‌کنند اما محسن فروزان این بار مساله را به نحوی دیگر تغییر داده است. او طی گفتگویی که با خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج داشته اعلام کرده خودش را تا پایان عمر فوتبالی‌اش ممنوع المصاحبه کرده و می‌خواهد در آرامش اهدافش را دنبال کند. این در حالی است که فروزان در سالیان اخیر هر از گاهی در سرخط اخبار جنجالی قرار گرفته و شاید حالا می‌خواهد فرصت های از دست رفته را برای خودش جبران کند.

 

هر چه که هست محسن فروزان قصد دارد در سکوت به کارش ادامه ‌دهد و نمی‌خواهد از فضایی که برای خودش ساخته خارج شود. البته باید دید فروزان تا چه زمانی روی این تصمیم خود خواهد ایستاد و آیا در فرصتی دیگر با مصاحبه آشتی می‌کند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه