English

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان در دیدار با تیم سپاهان

کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عدم اعزام هوادار برای دیدار با تیم سپاهان اطلاعیه‌ای داد.

اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان در دیدار با تیم سپاهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در اطلاعیه سازمان لیگ در ارتباط با عدم اعزام هوادار برای حمایت از این تیم در دیدار با سپاهان آمده است:

در خصوص عدم اعزام هوادار به صورت متشکل به اصفهان جهت مسابقه تیم های سپاهان و فولاد و فشارهای تبلیغاتی و روانی برخی کانالهای غیر رسمی در فضای مجازی، نیاز است توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی هواداران عزیز فولادی عرض نماییم.

۱- از ابتدای فصل جاری و بنا به دستور اکید واحد فرهنگی فدراسیون فوتبال، اعزام متشکل هواداران به شهرها جهت حمایت از تیم های مهمان، ممنوع اعلام گردیده و این موضوع طی نامه ای رسمی در مرداد ماه به کلیه باشگاه های کشور ابلاغ شده است.

۲- از طرفی بارها شاهد این موضوع بوده ایم که در اعزام ها، گاهی اتفاقات ناگواری رخ داده و خسارات جبران ناپذیری برجای گذاشته است که از توضیح آن در این چند سطر معذوریم.

۳- با توجه به خطرات محتمل بخصوص در فصل سرما و یخبندان راه های کشور و اهمیت جان و سلامت هواداران فولادی بهتر است شرایطی کاملاً امن جهت اعزام این عزیزان فراهم شده که در آینده موجب ندامت و پشیمانی نگردد.

۴- باشگاه فولاد خوزستان در راستای تکریم هواداران فهیم و عزیز خود همیشه و در همه حال کوشا بوده و از هیچ کاری در جهت سربلندی و سلامت آنان دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛  دیدار دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان از هفته هجدهم  لیگ برتر جمعه 11 بهمن ماه از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه