English

ایوب والی:

پیروزی برابر تیم استقلال تهران دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار سختی برابر استقلال تهران داریم ولی پیروز برابر این تیم دور از دسترس نیست. فولاد اکنون تیم خوبی شده است و می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند.

 پیروزی برابر تیم استقلال تهران دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری موج، ایوب والی درباره بازی این هفته تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم و استقلال تهران با توجه به تغییراتی که داشته است و اکنون نیز در رده‌های پایین جدول به سر می‌برد، به دنبال پیروزی در این بازی است.

ایوب والی

با قدرت به مصاف استقلال‌ تهران می‌رویم

او افزود: فولاد نیز شرایطش نسبت به اول فصل بسیار بهتر شده است و روز به روز هماهنگ‌تر می شویم. اکنون شرایط خوبی داریم و با قدرت رودرروی استقلال تهران قرار می‌گیریم. خدا را شکر تیم ما به خودباوری رسیده است و در هر بازی تنها هدف‌مان کسب سه امتیاز است.

مدافع با تجربه تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان‌ کرد: کار سختی برابر استقلال تهران داریم ولی پیروز برابر این تیم دور از دسترس نیست. فولاد اکنون تیم خوبی شده است و می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند.

وی با اشاره به تغییرات بسیار فولاد خوزستان نسبت به فصل گذشته، گفت: تیم ما در بیش‌تر بخش‌ها تغییر داشته است و با توجه به این تغییرات به نظرم تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم. به هر حال تیمی که تغییرات بسیاری داشته، نیازمند زمان است. ما فصل را خوب شروع نکردیم و نوسان داشتیم ولی در ادامه روزبه‌روز هماهنگ‌تر شدیم.

والی افزود: تیم جوان و جدیدی داریم. که اکنون نسبت به ابتدای فصل بسیار بهتر شده است. تیم ما هم‌چنین هم‌دل است و فکر می کنم همین موضوع در روند کاری‌مان تأثیرگذار بوده است.

 زود است بگوییم به دنبال سهمیه آسیایی هستیم

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد؟ گفت: امسال تیم‌های خوبی در لیگ داریم که همه به دنبال سهمیه هستند و زیاد هم هزینه کرده‌اند.  به نظرم زود است که بخواهیم بگوییم به دنبال سهمیه هستیم. ما در سه بازی اخیر عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای قبلی داشته‌ایم و امیدوارم این روند در ادامه نیز بهتر شود. بازی‌های سختی در راه است.

او عنوان کرد: فولاد نسبت به دو سه سال قبل عملکرد بهتری دارد و ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم آرزوی هواداران را برآورده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه