English

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

صبا بازیکنان خوبی را جذب کرده است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که حریف فردای این تیم بازیکنان خوبی را در نیم فصل دوم جذب کرده است.

صبا بازیکنان خوبی را جذب کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: صبا در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را جذب و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. فولاد هم تیم جوانی است که البته برای بازی فردا وحید طالب‌لو و مهرداد طهماسبی را در اختیار نداریم. امیدوارم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

وی با بیان اینکه از لحاظ روحی و روانی برای بازی فردا آماده هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در اکثر تیم‌ها وجود دارد ولی ما با تغییر و تحولاتی که فولاد داشتیم بیشترین سرمایه‌گذاری را روی بازیکنان بومی انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عدم نتیجه‌گیری تیم‌های قهرمان در سال‌های بعد اشاره کرد و گفت: تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند بازیکنان خوب و تأثیرگذارشان زیر ذره‌بین دیگر تیم‌ها قرار گرفته و آنها بازیکنانشان را جذب می‌کنند. سال‌های قبل فولاد 95 درصد از بازیکنان غیر بومی داشت ولی امسال و در سال‌های آینده اکثر بازیکنان بومی خواهند بود.

فریسات با بیان اینکه نتایج استقلال خوزستان در لیگ آسیا خوب بوده است از تداوم این نتایج خبر داد و خاطرنشان کرد: هر تیمی در این مراحل به دنبال نتایج خوب است و استقلال خوزستان هم با وجود بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی گفت: فولاد فردا از وجود دو دروازه‌بان خوب و جوان استفاده می‌کند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به عدم هماهنگی باشگاه صبای قم در تغییر ساعت بازی اشاره کرد و بیان داشت: صبا می‌توانست در این مورد کمک به ما کند ولی به خاطر عدم همکاری ما مجبور هستیم یک روز بیشتر در قم بمانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه