English

آنجلوتی به ونگر درس فوتبال داد؛

توپچی ها در مونیخ زمین گیر شدند/معجزه؛ تنها راه نجات آرسن ونگر

بایرن با پیروزی پنج بر یک در حالی خود را برای دیدار برگشت در ورزشگاه امارات لندن آماده می کند که گویی ته چک بلیت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود می بیند.

توپچی ها در مونیخ زمین گیر شدند/معجزه؛ تنها راه نجات آرسن ونگر

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقابل بزرگان قاره سبز بود. جایی که آرسنالی ها با هدایت پیرمرد کهنه کار فرانسوی خود، آرسن ونگر، برابر سربازان کارلو آنجلوتی صف آرایی کردند. شب سرد مونیخ و ورزشگاه آلیانس آره نا محمل آتش بازی سربازان ایالت باواریا بود تا به دنیا نشان دهد که تقابل آنجلوتی با ونگر هنوز هم جذاب و دیدنی است. آلیانس آره نا شب باشکوهی پیش روی تماشاگرانش گشود. شبی سرشار از حس غرور و تعصب. حسی سرشار از شگفتی، حسی سرمست از پیروزی.

بایرن با پیروزی پنج بر یک در حالی خود را برای دیدار برگشت در ورزشگاه امارات لندن آماده می کند که گویی ته چک بلیت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود می بیند.

کارلتوی کهنه کار و کاربلد در لیگ قهرمانان اروپا با خیالی آسوده قدم به لندن می گذارد تا چشم در چشم همتای فرانسوی اش دوخته و نشان دهد که هنوز هم آقای خاص فوتبال لیگ قهرمانان اروپا است. او به خوبی سوز سرمای مونیخ را بر تن ونگر و شاگردان جوانش نشاند تا با اطمینان از برد پرگلش شب امارات را با آسودگی و خیال راحت به تماشای هنرنمایی شاگردانش بنشیند و سمفونی پیروزی را در قلب لندن با سربازان آلمانی اش بنوازد. سربازانی که به خوبی می دانند حس اقتدار چه لذتی دارد و این حس برتری آلمان است بر انگلیس در صفحه ورزش.

آنجلوتی به خوبی در مونیخ باروت و مهمات توپخانه ونگر را مرطوب کرد تا آتش بازی توپچی ها در مونیخ ناکام بماند و گویا نم باروت توپخانه لندن نشینان در ورزشگاه خانگی شان هم بلای جان پیرمرد فرانسوی آرسنال می شود. بی تردید ورزشگاه امارات برای ونگر سردتر، بی روح تر و حتی خوفناک تر از آلیانس آره نا است. شبی که هواداران از او برد می خواهند؛ وگرنه صدای اعتراض تماشاگران همچون پتکی است که بر سر ونگر نواخته می شود و او بهتر از هر زمان دیگری می داند که مفهوم این اعتراض ها چیست.

ونگر به خوبی حس کرده است که دیگر قدم هایش، اخم هایش، تفکراتش و حتی شخصیت کاریزماتیکش برای بسیاری تکراری و خسته کننده شده است. سال های متمادی بدون جام، هواداران را به مثابه باروتی در حال انفجار برابر ونگر قراد داده است که هر لحظه در آستانه انفجار است و چاشنی این باروت به قدری قوی است که در صورت منفجر شدن در درجه نخست شخص آرسن ونگر را تحت الشعاع قرار می دهد. ونگر یا باید بایرن سرحال آنجلوتی را در لندن مات کند یا خود به مانند ژنرالی کهنه کار دستانش را به نشانه تسلیم بالا برده و بپذیرد که این مرد خاص فوتبال اروپاست که شایسته صعود به مرحله یک چهارم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه