English

تمجید از فوتبال آرسنال یعنی چراغ سبز به ونگر

هافبک شیلیایی بایرن مونیخ که مورد توجه باشگاه آرسنال قرار دارد،‌ با تمجید از نمایش تهاجمی این تیم به نوعی به سرمربی توپچی‌ها چراغ سبز نشان داد.

تمجید از فوتبال آرسنال یعنی چراغ سبز به ونگر

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، با وجود اینکه رویارویی با آرسنال بازی بسیار سختی برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌بینی می‌شود اما بازیکنان این تیم از جمله آرتورو ویدال نظر دیگری دارند.

ویدال درباره این دیدار گفت: در لیگ قهرمانان اروپا چهره واقعی خود را نشان خواهیم داد. در بوندسلیگا هر تیمی که برابر ما بازی می‌کند، نمایش دفاعی صرف را در دستور کار خود قرار می‌دهد و تنها به دنبال ضد حملات است اما در لیگ قهرمانان اروپا شرایط متفاوت است. در این تورنمنت همه تیم‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و این کار ما را راحت می‌کند.

هافبک شیلیایی بایرن مونیخ ادامه‌ داد: امیدوارم آرسنال با سبک بازی همیشگی خود در لیگ جزیره برابر ما به میدان بیاید و بازیکنان این تیم، همان فوتبال هجومی خاص خود را به نمایش بگذارند. بایرن مونیخ برابر چنین تیم های بهتر و راحت‌تر بازی می‌کند.

ویدال که چند سالی است در ترکیب بایرن مونیخ بازی می‌کند، مدتی پیش مورد توجه آرسن ونگر (سرمربی آرسنال) قرار داشت. برخی معتقدند این صحبت‌ها چراغ سبزی به باشگاه آرسنال برای پیوستن به این تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه