English

فرماندار ویژه میناب:

مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی بارش شدید باران از شامگاه دوشنبه آغاز و تا روزچهارشنبه ادامه دارد و مردم از تردد و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران اظهار داشت: شهروندان شهر میناب و همچنین روستاییان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه هاو مسیل ها فصلی خودداری کنند.

سلحشور افزود: مردم از هم اکنون هشدارها را جدی گرفته، اکیدا از ترددهای بی مورد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در نقاط روستایی ، اهالی که سقف منازل آنها مشکل داشته و دیوارها خشت‌ و گلی و همچنین ناایمن هست در این ‌چند روز تا پایان بحران جدی در منازل بستگان و همسایگانی که ساختمان آنها استاندارد هست سکنی گزینند.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

سلحشور بیان داشت: ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه آغاز می شود و سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط در همه مناطق و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری را تا روز چهارشنبه را خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه