English

هواشناسی برای ۶ استان کشور بارش شدید باران پیش‌بینی کرد

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، بارش شدید باران طی روز جاری در ۶ استان پیش بینی شده و دمای صفر درجه‌ای در همدان رخ خواهد داد.

هواشناسی برای ۶ استان کشور بارش شدید باران پیش‌بینی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، برای روز جاری بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در ارتفاعات بارش برف و احتمال ریزش سنگ از کوهستان در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان و فردا در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

همچنین برای فردا در برخی نقاط شرقی، غربی و مرکزی کشور، بارش باران پیش‌بینی شده است.

در این وضعیت لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

آسمان تهران امروز ۲۵ فروردین‌ماه کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ماه صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا همدان با کمینه دمای ۰ و ۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد سردترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه