English

تامین مسکن کارکنان پالایشگاه گاز سرخون قشم در اولویت است

تامین مسکن کارکنان پالایشگاه گاز سرخون قشم در دولت سیزدهم و مردمی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

تامین مسکن کارکنان پالایشگاه گاز سرخون قشم در اولویت است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، جلسه هماهنگی و بررسی مسائل، طرح تامین مسکن آتیه کارکنان، صیانت از مزایا و امکانات پرسنل در 12 روز از بهار 1403 با حضور رضا نوری زاده سرپرست پالایشگاه گاز سرخون و قشم برگزار شد.

در این جلسه که معاون مهندسی و توسعه، رئیس طرح ها و پروژه های مهندسی، حضور داشتند، رضا نوری زاده صیانت از مزایا و امکانات پرسنل سازمان را یکی از شاخص های مهم در راس همه امور و خدمات خواند.

وی اهمیت اتیه مسکن و اجرای این طرح در وزارت نفت در دولت سیزدهم و مردمی که دغدغه همه کارکنان در بخش های مختلف از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است را مورد تاکید قرار دادند.

وی در این جلسه عنوان داشت: باتوجه به ابلاغیه و دستورالعمل ها در این خصوص و پیگیری و بررسی انجام شده فضا و محوطه بخشی از شهرک فجر در دستور کار طرح مذکور قرار گرفته است.

رضا نوری زاده سرپرست پالایشگاه گاز سرخون و قشم در این نشست به موضوعات و بررسی نقشه ها، هماهنگی انجام شده با نماینده مسکن در وزارت نفت، برگزاری جلسات با نمایندگان شرکتهای تابعه در منطقه و مسکن و شهرسازی استان با در نظر گرفتن همدلی و همکاری در جهت تامین نیازهای کارکنان و شاغلین در بخش های ستادی، عملیاتی، پیمانکاری در مرحله اول اهداف و برنامه های کاری سازمان، مورد توجه وبررسی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مسئولین حاضر توضیحاتی در ارتباط با متراژ، نقشه و صدرو مجوزهای لازم، طرح پیشنهادی استفاده مفید به نسبت تعداد پرسنل شاغل در شرکت گاز سرخون و قشم، گاز استان هرمزگان و منطقه 6 عملیات انتقال گاز، اهداف وزارتی این طرح، حضور مستمر نماینده مربوطه از ستاد در جلسات، ارایه داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه