English

وزیر راه و شهرسازی:

تولید مسکن در کشور رشد ۴.۸ درصدی را تجربه کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت:مولدسازی دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است.

تولید مسکن در کشور رشد  ۴.۸ درصدی را تجربه کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن و به ویژه در تأمین زمین پیشتازی قابل توجهی داشت. در ساخت مسکن نیز هم اکنون به رقم دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی رسیدیم که با احتساب مسکن روستایی تعداد واحدهای در حال احداث به ۳ میلیون واحد می‌رسد.

بذرپاش فعالیت‌های حوزه حمل و نقل و توسعه ترانزیت را در بخش‌های معاونت حمل و نقل و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های وزارتخانه مناسب ارزیابی کرد و بر رفع موانع برای تسریع در کلان پروژه‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی دولت سیزدهم تاکید کرد.

عضو کابینه دولت سیزدهم از تمامی معاونان خود خواست تا در سال آینده فعالیت‌های خود را برای خدمات‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی تقویت کنند.

وی با یادآوری اینکه سال آینده سال پایانی دولت سیزدهم است بر سرعت بخشی برای جبران کاستی‌ها و اتمام کارهای نیمه تمام تاکید کرد.

این مقام مسئول ارتباط رسانه‌ای و خبری تمامی بخش‌های وزارت راه و شهرسازی را برای تشریح عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر دانست و گفت: سال آینده باید ارتباط با رسانه‌ها بیش از گذشته باشد، زیرا حوزه‌های تحت مسئولیت وزارت راه و شهرسازی حوزه‌های پرمخاطره و حائز اهمیت برای مردم است و باید اخبار این حوزه به خوبی اطلاع عموم مردم برسد.

بذرپاش تصریح کرد: الحاق حدود ۷۰۰۰ هکتار به محدوده شهرها برای ساخت مسکن یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم است. همچنین ایجاد شهرهای ساحلی و تحقق این طرح مهم در دولت سیزدهم تبدیل به یکی از رنسانس‌های شهرسازی می‌شود.

وی توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی را در تمامی بخش‌ها از مطالبات مردم عنوان کرد و بر اجرای این مهم برای توسعه کشور و رضایتمندی مردم در سال پیش رو تاکید کرد.

بذرپاش تقویت روابط انسانی درون سازمانی را از دیگر دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران مسئولیت خود برشمرد و افزود: رفع مشکلات حقوقی برخی از نیروی انسانی شاغل در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در برنامه است.

وزیر راه و شهرسازی از تمامی معاونان خود خواست تا در سال ۱۴۰۳ مولدسازی را در دستور کار خود قرار دهند و در تأمین مالی پروژه‌ها از مولدسازی بهره لازم را ببرند.

بذرپاش با بیان اینکه در ۹ ماهه ۱۴۰۲ در بخش تولید مسکن با اعلام بانک مرکزی رشد این بخش به مثبت ۴.۸ رسید، گفت: تکمیل ۱۲۴ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون آمار قابل توجهی است و تا پایان دولت باقیمانده‌های مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای امیدآفرین به شمار می‌رود، گفت: افزودن چندین فروند هواپیما، واگذاری زمین برای احداث مسکن، تولید مسکن، ارتقا و بهسازی راه‌ها و دیگر اقدامات، سبب امیدآفرینی در بین مردم می‌شود که باید در این کار برای سال آینده با نیروی بیشتری پیش برویم.

بذرپاش بر تشکیل شورای فرهنگی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه تاکید کرد و گفت: تشکیل شورای فرهنگی سازمان‌ها در کنار دیگر اقدامات تخصصی این وزارتخانه حائز اهمیت است و تمامی بخش‌ها بر انجام آن تمام داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه