English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

بحران چندین ساله کم‌ آبی در شهر سِندِرک میناب رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بحران کم آبی و ناپایداری آب آشامیدنی چندین ساله شهر سندرک میناب با اجرای طرح آبرسانی به این منطقه رفع شد.

بحران چندین ساله کم‌ آبی در شهر سِندِرک میناب رفع شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جریان روند وضعیت آبرسانی به شهر سندرک اظهار داشت: شهر سندرک به عنوان مرکز این بخش، سال ها با معضل کم‌آبی مواجه بود و مردم نیز در هفته ۲ روز آب آشامیدنی داشتند که با اجرا و تکمیل طرح جدید آبرسانی در فصل تابستان، نیاز آبی این منطقه به صورت روزانه درحال تامین است.

وی بیان کرد: با هدف تامین نیاز آبی مردم شهر سندرک، ۲ حلقه چاه حفر و تجهیز، ۲ ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ۳۵ کیلومتر خط انتقال احداث شد که با تکمیل آن جمعیتی افزون بر ۲ هزار و ۳۳۱ نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز داشت: برای اجرای طرح آبرسانی به شهر سندرک افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که این امر باعث بهبود کیفیت آب آشامیدنی این شهر شده و درحال حاضر مردم مرکز بخش سندرک از آب با کیفیت و پایدار بهره‌مند هستند.

حمزه‌پور با بیان اینکه آبفا طبق برنامه و آینده نگری در اجرای پروژه‌ها حرکت رو به جلویی دارد، گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای توسط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بدون وقفه ادامه دارد تا نیاز آبی مردم مناطق مختلف استان به پایداری لازم برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه