English

باحکم احسان کامرانی؛

اعضا هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان منصوب شدند

اعضای هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان باحضور سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان معرفی شدند.

اعضا هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان منصوب شدند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان در جلسه معرفی اعضا هیات، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد دریا محور، افزود: شرایط به گونه‌ای است که بالاترین مقام کشور روی اقتصاد دریا محور تاکید دارد و ورزش های دریایی نیز یکی از همین موضوعات مهم در بحث اقتصاد دریا محور می باشد که میتواند نقش مهمی در سلامت، معیشت و پرورش استعدادهای بسیار زیاد نوجوانان و جوانان این استان داشته باشد.
 
وی ادامه داد: در بحث ورزش های دریایی که هرمزگان بالاترین ظرفیت را در کشور دارد باید توانمندی‌های خودمان را به کشور و جهان نشان دهیم.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان با اعلام اینکه ۴۲درصد نوار ساحلی کشور متعلق به هرمزگان هست که اکوسیستم کاملی را شامل می شود خاطرنشان کرد: هرمزگان از نظر وسعت از ۸۵کشور دنیا بزرگ‌تر و از نظر جمعیت هم از ۷۵ کشور دنیا پرجمعیت تر هست، این موضوع نشان می‌دهد که این استان چه ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده و هرمزگان را هر چه بیشتر به دنیا معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: باید با کمک همدیگر کاری کنیم که استعدادهای این استان توانمندی خودشان را نشان بدهند تا جایگاه واقعی هرمزگان را در کشور و دنیا پیدا کنیم، این هم تنها با تلاش، پشتکار  و همدلی یکدیگر شدنی نیست.

کامرانی گفت: هرمزگان ظرفیتی بی‌نظیری دارد که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم و باید بدنبال همکاری های بین المللی و منطقه ای باشیم که بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس این آمادگی را اعلام کرده اند، امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان رقابت های بین المللی باشیم

به گفته وی، ورزش جایگاه نرمی در دنیا دارد که باید از این طریق بدنبال ارتباط با دنیا باشیم.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا هیات در مدت فعالیت شان در مسئولیت جدید افزود: با تعامل و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد پیشرفت چشمگیر این هیات و به خصوص رشته های فعال و کشف استعداد های بسیار زیاد آن خواهیم بود.

بر اساس احکام صادر شده از سوی احسان کامرانی، سردار عبدالله لشکری جانشین مرزبانی استان هرمزگان، محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس و سعید خادمی پور مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بعنوان اعضا هیات رئیسه معرفی شدند.
 
همچنین علیرضا کناری بعنوان دبیر، دکتر لیلا قربانی نیز بعنوان نایب رییس بانوان هیات و مهدی فولادی بعنوان نماینده هیات در آموزش و پرورش استان منصوب شدند.
 
طبق احکام صادر شده رضا کفاشپور بعنوان خزانه دار، محمد جواد دریاپیما بعنوان مسئول کمیته انضباطی، حسین سبکرو مسئول کمیته جت اسکی و جت بت، مجید فیروزی بعنوان مسئول کمیته اسکی روی اب، عباس اسلامی بعنوان مسئول کمیته موج سواری، محمد امین لیاقت مسئول کمیته شناورهای تندرو، علی احمدی طیفکانی مسئول کمیته ماهیگیری ورزشی و علی کنور تبریزی نیز مدیر روابط عمومی معرفی شدند.

همچنین با هماهنگی با روسای ادارات ورزش و جوانان بستک و بندرعباس، رضا کناری بعنوان رییس هیات بستک و محمد امین سلطان زاده بعنوان رییس هیات شهرستان بندرعباس معرفی شدند.

طبق هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان طی روزهای آینده روسای سایر شهرستان ها نیز معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه