English

با همکاری دولت در سال آینده ۵۰۰ هزار شغل را در دستور کار داریم

قائم مقام کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه در سال جاری نیز حدود ۳۰۰ هزار شغل هدف‌گزاری شده است گفت: با همکاری دولت در سال آینده ۵۰۰ هزار شغل را در دستور کار داریم.

با همکاری دولت در سال آینده ۵۰۰ هزار شغل را در دستور کار داریم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور در آئین اهدای ۴۴۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) توانایی ارائه ۱۲۰ نوع خدمت را دارد و در همه حوزه‌ها مخصوصاً خدماتی که منجر به کسب روزی حلال و زندگی پاکدامن برای نیازمندان می شود را یک جهاد مقدس میداند.

وی افزود: نگاه ویژه کمیته امداد برای خدماتی است که برای خانواده های نیازمند ایجاد شغل، مسکن و ازدواج و زندگی پاک منجر گردد.

خاکسار افزود: صحنه‌ای که امروز شاهد آن هستیم همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین بوده که از ابتدای سال جاری در حوزه جهیزیه و ازدواج آسان به تأمین ۳۲ هزار فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان شده است، قصد داریم تا پایان امسال به تعداد ۵۰ هزار فقره جهیزیه برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز حدود ۳۰۰ هزار شغل هدف‌گزاری شده که از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد ۲۳۰ هزار شغل ایجاد گردیده شده است‌ و با همکاری دولت در سال آینده ۵۰۰ هزار شغل در دستور کار داریم.

قائم مقام کمیته امداد کشور به موضوع مسکن در این دولت اشاره و گفت: در حوزه ایجاد مسکن مسئولیت احداث سالانه ۹۰ هزار مسکن برای نیازمندان را به عهده گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: تمامی کارهای خیر با حضور خیرین و احساس مسئولیت دینی آنان به سرانجام میگیرید و بخشی از هزینه‌های تأمین جهیزیه را خیرین متحمل شده و اگر این مسئولیت نبود برای تأمین هزینه‌ها موفق نبودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه