English

مسیر بندرعباس به بندرخمیر ۱۶ کیلومتر کاهش می‌یابد

مسیر بندرعباس به بندرخمیر حداقل 16 کیلومتر کاهش پیدا می کند و با اجرا و بهره برداری این پروژه یکی از نقاط حادثه خیز محور بندرعباس- بندرخمیر - بندرلنگه حذف خواهد شد.

مسیر بندرعباس به بندرخمیر  16 کیلومتر کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در بازدید استاندار هرمزگان از روند اجرای پروژه فاز دوم محور ارتباطی بندرعباس - بندرخمیر، تصمیماتی مبنی بر نحوه تسهیل رفت و آمد در دو باند رفت و برگشت محور بندرعباس - بندرخمیر اتخاذ شد.

براساس پیشنهاد ارائه شده از سوی فریدون همتی، طول مسیر بندرعباس به بندرخمیر با اجرای باند تندرو کوتاه خواهد شد و این امر به عنوان چشم انداز اجرایی این طرح، مدنظر قرار گرفت.

با اجرای پیشنهاد استاندار هرمزگان، مسیر بندرعباس به بندرخمیر حداقل 16 کیلومتر کاهش پیدا می کند و با اجرا و بهره برداری این پروژه یکی از نقاط حادثه خیز محور بندرعباس- بندرخمیر - بندرلنگه حذف خواهد شد.

استاندار هرمزگان همچنین تاکید کرد که پیمانکار این طرح باید طی سه ماه آینده پروژه محور برگشت بندرخمیر به بندرعباس را تکمیل کند.

استاندار هرمزگان در ادامه بازدید از پروژه های راهسازی در غرب بندرعباس، آخرین وضعیت دو دهنه پل بر روی رودخانه کل را نیز بررسی کرد.

یکی از پل ها با ۶۶۰متر طول و ۳۳دهنه ۲۰متری در حال احداث است. یکی دیگر از پل های در حال ساخت در این محور از منحصربفردترین پل های کشور به شمار می رود که ظرفیت و استقامت عبور ۱۰۰۰ تن بار را دارد.

استاندار هرمزگان در این بازدیدها، دستور تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه ها را صادر کرد و تاکید نمود که پل رودخانه کل تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه