English

فریدون همتی؛

بارندگی به تدریج کل هرمزگان را در بر می‌گیرد/هرمزگان در آمادگی کامل برای مقابله با سیل قرار دارد

استاندار هرمزگان از بررسی و پیگیری آمادگی شهرستان‌ها جهت مقابله با سیل احتمالی در تماس با فرمانداران هرمزگان خبر داد و گفت: در تماس تلفنی با تمامی فرمانداران استان، آخرین وضعیت میزان آمادگی شهرستان‌ها جهت مقابله با بحران احتمالی سیل موردبررسی قرار گرفت.

بارندگی به تدریج کل هرمزگان را در بر می‌گیرد/هرمزگان در آمادگی کامل برای مقابله با سیل قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بررسی و پیگیری آمادگی شهرستان‌ها جهت مقابله با سیل احتمالی در تماس با فرمانداران هرمزگان خبر داد و گفت: در تماس تلفنی با تمامی فرمانداران استان، آخرین وضعیت میزان آمادگی شهرستان‌ها جهت مقابله با بحران احتمالی سیل موردبررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، دهیاران، بخشداران و فرمانداران در سراسر هرمزگان در آمادگی کامل هستند، افزود: امکانات و تجهیزات موردنیاز توسط دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تأمین شده و لایروبی برخی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و خورها که مورد دغدغه بود، انجام شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: طبق آخرین گزارش مدیرکل هواشناسی هرمزگان، بارندگی‌ها از غرب هرمزگان و جزایر آغاز شده و به‌تدریج کل استان را در بر می‌گیرد.

همتی تأکید کرد: دستور تخلیه هیچ محله‌ای در شهر بندرعباس صادر نشده است و از مردم شریف استان می‌خواهیم تا اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی و معتبر ازجمله صداوسیما، خبرگزاری‌ها و سایت و کانال‌های رسمی استانداری هرمزگان دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی