English

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان درسال ۱۴۰۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال این استان خبرداد که این میزان رشد ۴۶ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان درسال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، ایوب کرد اظهار داشت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر طی سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه های مرزی شمال این استان جابجا شده اند که از این تعداد ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مدت مذکور نزدیک به دو هزار دستگاه اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.

شایان ذکر است پایانه مرزی میرجاوه مهم‌ترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه