English

بهره‌برداری و آغاز اجرای ۵۲‌ پروژه حوزه راهداری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان

در جریان سفر رئیس جمهور به استان سمنان، آئین بهره‌برداری و آغاز اجرای ۵۲ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

بهره‌برداری و آغاز اجرای ۵۲‌ پروژه حوزه راهداری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش مرور نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: از این تعداد، ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

منصورکیایی عنوان کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری شامل بهسازی محور، اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، آسفالت‌های حفاظتی و درزگیری، احداث آبراه‌ها و اقدامات ایمنی در حوزه راهداری هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۶ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های یاد شده در دست اقدام و اجرایی شدن است.
منصورکیایی با اشاره به این که پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال اجرا کمتر از ۵۰ درصد و یا بیش از این میزان است، افزود: عملیات اجرایی و احداث این پروژه‌ها در استان سمنان نیز تا پایان شهریور امسال به اتمام خواهد رسید.
وی تأکید کرد: به این ترتیب در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: همچنین در جریان سفر رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کنارگذر و بلوار سرخه به سمنان به طول ۱۲ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه