English

به‌کارگیری همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل

در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی استان‌ها، همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به‌کار گرفته می‌شود.

به‌کارگیری همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران این سازمان، با بیان این‌که در بارش‌های اخیر طی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در کشور، ۱۴ استان درگیر بارش باران هستند، گفت: ۳۰۸۶ نفر روز راهدار و ۲۵۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در طی مدت یادشده، ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۴ محور شریانی مسدود شده است و راهداران در تلاش هستند که این مسیر‌ها را بازگشایی کنند.
به گفته بهرامی‌نیا، محورهای شریانی، گشت-سراوان، بندر خمیر-بندربنگه، نیکشهر-چابهار و ایرانشهر -زهکلوت هستند، همچنین ۵۱۸ محور روستایی شامل ۲ هزار روستا مسدود هستند.
وی با اشاره به این‌ که تاکنون بیش از ۳۸۰ متر مکعب عملیات ریزش‌برداری در سطح محورهای کوهستانی شده است، گفت: بیشترین عملیات ریزش‌برداری مربوط به استان‌های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و لارستان است.
.
مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان با بیان این‌که‌ شدت بارش‌ها از دیروز افزایشی بوده است، گفت: بارش باران در استان‌های هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان، سیستان وبلوچستان، ایرانشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، خراسان رضوی، یزد، بوشهر خراسان‌جنوبی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه