English

حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی ممنوع است

فرماندار خمین گفت: حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی ممنوع است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حمید کمانکش روز چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین با تبریک اعیاد ماه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات و بدون جانبداری از نامزدهای انتخاباتی وظیفه دستگاه‌های اجرایی است چراکه تمام تمرکز دشمن پس از شکست‌های متوالی کاهش حضور مردم در انتخابات پیش‌رو است.

وی ادامه داد: مسئولان ادارات در زندگی فردی، اجتماعی و مسئولیتی برای مشارکت حداکثری تلاش و به شدت از طرفداری حزب و شخص خاصی پرهیز کنند و حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

فرماندار خمین با اشاره به آغاز تبلیغات از روز پنجشنبه تاکید کرد: بر فضای دستگاه‌های اجرایی برای عدم تبلیغات کاندیداهای انتخابات نظارت شود.

کمانکش بیان کرد: تنها مکان‌های دولتی مشخص و اعلام شده توسط فرمانداری برای استفاده نامزدهای انتخاباتی مجاز است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع به طور ویژه در این روزها مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خمین با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات گفت: انتخابات اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است و همه ما بایدبا نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای چهارگانه معظم له برای مشارکت حداکثری تلاش کنبم.

فرماندار خمین با تاکید بر کمک دستگاه‌های اجرایی به مساجد شهرستان افزود: مسجد در ابتدای اسلام همواره محل حل مسائل و مشکلات جامعه بوده است.

امام جمعه خمین نیز در این نشست با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: حقانیت انقلاب اسلامی ذاتی و از خود انقلاب است و وابسته به افراد نیست.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی ادامه داد: مردم به رهبری امام خمینی (ره) این مهم را آشکار ساختند.

وی افزود: با وجود مشکلات هیچکس نمی تواند ارتباط خود با انقلاب را قطع کند و به همین علت رسانه های خارجی ملت ایران را غیرقابل پیش بینی اعلام کردند.

امام جمعه خمین اظهار کرد: حقانیت انقلاب اسلامی با فساد یا عملکرد نامطلوب یک مسئول از بین نمی‌رود چراکه بنیان این انقلاب بر تقواست و هرگونه فسادی را کنار می‌زند.

دبیر شورای راهبری مساجد استان مرکزی نیز در این نشست گفت: این استان در امور مساجد و پیشتاز است.

سرهنگ محسن خلجی ادامه داد: موضوع مسجد بارها مورد تاکید رهبر انقلاب واقع شده است و طبق منویات ایشان مسجد باید پایگاه انسان سازی، علوم، مقابله با دشمن و بصیرت افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی باشد.

وی افزود: یکی از سندهای کم نظیر در کشور سند راهبری مساجد است که با زحمات همکاران عزیزمان در اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی تهیه و تنظیم و تدوین آن انجام شده است.

خلجی اظهار کرد: در این سند به عضویت بانوان باتجربه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در هیات امنای مساجد توجه ویژه‌ شده است.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی، جذب نیروهای جوان و رونق مساجد در دستورکار مسئولان شهرستان خمین قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز گفت: اولویت پایگاه‌های بسیج شهرستان ترویج سبک زندگی اسلامی و اجرای برنامه‌های ورزشی برای نوجوانان و جوانان است.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی افزود: برگزاری برنامه‌های شاد و فرهنگی زمینه ساز جذب نسل جوان به بسیج است .

وی تاکید کرد: وحدت و همدلی موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خمین نیز در این نشست بیان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به تشویق مردم برای رای دهی و شور انتخاباتی دارند.

حجت الاسلام عباس کاظمی ادامه داد: حضور کاندیدای مجلس خبرگان در مسجد خاتم الانبیا ، جشن دهه هشتادی‌ها و کافه انتخابات مهمترین برنامه تبلیغات اسلامی برای ایجاد شور انتخاباتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه