English

سعید بیگدلی مطرح کرد؛

شایسته سالاری به جای توجه به سهم خواهی های سیاسی

رئیس ستاد کشوری مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان گفت: در ستاد حجت الاسلام رئیسی جنگی به نام جنگ قدرت وجود ندارد و افراد بر اساس توانمندی و شایسته سالاری بر سرکار خواهند آمد.

شایسته سالاری به جای توجه به سهم خواهی های سیاسی

به گزارش خبرگزاری موج، سعید بیگدلی رئیس ستاد کشوری مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی در ستاد تنها به دنبال سهم خواهی هستند، عنوان داشت: در ستاد حجت الاسلام رئیسی جنگی به نام جنگ قدرت وجود ندارد و هیچ شخصی صرفا با فعالیت در این عرصه به پست و مقام نخواهد رسید.

وی گفت: در این عرصه جنگ تنها جنگ خدمت است و تنها شخصی که خدمتگزار و توانمند باشد و بتواند به ملت و مملکت و نظام خدمت کند در دولت آقای رئیسی جا خواهد داشت.

بیگدلی با بیان اینکه به دنبال توسعه هرمزگان هستیم چراکه توسعه هرمزگان، توسعه کشور است، اذعان داشت: متاسفانه در هرمزگان شاهد این نگاه هستیم که برخی به دنبال سهم خواهی هستند و تنها با این دید پا به عرصه فعالیت در ستادهای انتخاباتی می گذارند.

سعید بیگدلی گفت: برای توسعه و پیشرفت هرمزگان نیاز است تا نیروهای بومی و توانمند در سطوح مدیریتی و کلان  بر مسند قدرت قرار گیرند زیرا که این نیروها دلسوزتر و آگاه تر بر نیاز های شهروندان و استان هستند، اما متاسفانه شاهد همدلی میان هرمزگانی ها برای تحقق این امر  مهم نیستیم.

وی هدف دولت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را ایجاد تغییر محسوس به نفع مردم اعلام و بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تغییر محسوس تنها به دست مدیر حزب الهی پای کار می تواند انجام گیرد که هدف آن ها تعالی کشور و نظام باشد.

رئیس ستاد کشوری مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان ادامه داد: در هیچ کدام از ستادهای حجت الاسلام رئیسی در سطح کشور، سهم خواهی و سهم بندی مشخص نشده و هیچ جایگاهی برای شخصی تعیین نشده است.

وی با اشاره به شایسته سالاری در استفاده از نیروهای انسانی در بدنه دولت و پست های کلیدی، ادامه داد: تنها کاری که می توان انجام داد این است که هرگاه شخص نخبه ای را دیدیم که توانایی های وی در استان مغفول مانده است، دستش را بگیریم و به جایگاه واقعی اش برسانیم تا در خدمت نظام باشد.

بیگدلی گفت: هر کس که در ستادها فعالیت می کند از سوی مردم و از مردم است زیرا که حجت الاسلام رئیسی بارها عنوان داشته اند که پولی برای خرج در ستاد انتخاباتی ندارند و  نمی خواهند وام دار کسی باشند، این مردم هستند که در کنار ستاد هماهنگی پای کار آمده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه